Highlight Reel: قسمت 471؛ از انتقام‌گیری و دیوار ناجی در Sekiro: Shadows Die Twice تا سفر به بعدی دیگر در Assassin’s Creed III Remastered

highlight reel

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 470 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن، ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان رای برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 471: این قسمت با Assassin's Creed 3 Remastered شروع می‌شود؛ دشمنی پس از دریافت ضربه‌ی پا از شخصیت اصلی، به بعد دیگری سفر می‌کند. در Gta Online، یه بنده خدایی درگیر یک باگِ بازی شده و انقدر پاپیچ آن می‌شود تا آن وسیله‌ای که دچار باگ شده است، عصبانی گشته و او را به سوی هوا پرتاب می‌کند؛ خوشبختانه طرف چیزیش نشد و سالم ماند. Ace Combat 7 هم در این قسمت حضور دارد و در آن یکی از بازیکنان با مهارت هر چه تمام‌تر، یک جت را از موانع باریک عبور می‌دهد؛ آفرین! در We Happy Few هم چهارتا از NPCهای بازی، هنگام گوش دادن به یک قطعه ی موسیقی در حال بشین-پاشو رفتن هستند؛ مشخص نیست که در حال تمرین رقص می‌باشند و یا از قرص‌های خفن بازی مصرف کرده‌اند. در Devil May Cry 5، شخصیت محبوب دانته(Dante) هنگامی که باس بازی یک گردباد به سوی او روانه می‌کند، تفنگ‌های معروفش را بیرون آورده و در برابر آن دفاع کرده و در نهایت این طوفان سهمگین را مهار می‌کند.

یک زمان بندی عالی برای مرگ هم در Destiny 2 داریم. یکی از بازیکنان به دنبال باگ و گلیچ در عنوان انحصاری Sea of Thieves می‌باشد که به هدفش هم می‌رسد، یعنی بازی چنان گلیچی به او نشان می‌دهد که تا عمر دارد از یادش نرود. هلیکوپتری در Call of Duty Black Ops 4 بدون اینکه تیر بخورد و یا صدمه ببیند، سقوط می‌کند؛ هر چند شاید که غیب شدنش هم در این امر تاثیرگذار بوده است. خب رفیق قدیمی Highlight Reel هم اینجاست؛ یکی از اعضای تیم حریف در Rainbow Six Siege پس از قرار گرفتن بر روی یک بمب، تسلیم مرگ می‌شود، اما افسوس که تمام این‌ها یک نقشه و تله می‌باشد. به نظر می‌رسد که تشعشعات رادیویی داخل Metro Exodus قطرات باران را حتی بیرون از پنجره هم به خود جذب می‌کنند. آیا می‌دانستید که For Honor یک دیوار مخفی دارد؟ دیواری که اگر شایستگی رد شدن از آن را داشته باشید، می‌توانید از تمامی موانع رد شوید؟ پس ویدئو را ببینید تا متوجه شوید از چه سخن می‌گویم.

با The Division 2 خدمت شما هستیم؛ یکی از NPCها یک بطری آب را به طرز عجیبی و از جای عجیب‌تری در‌می‌آورد و دوباره سر جایش قرار می‌دهد. خب خب؛ بریم سراغ بازی جدید میازاکی و Fromsoftware که بسیاری از گیمرهای سراسر دنیا در حال لذت بردن از سختی آن می‌باشند! یکی از دشمنان در Sekiro Shadows Die Twice که شبیه به یک شوالیه است، نمی‌میرد. یعنی اول کارش ساخته می‌شود و فرصتی برای بازگشت به زندگی ندارد، اما باز بلند می‌شود. دوباره او را کشته اما تسلیم مرگ نشده و بر‌می‌خیزد. خوشبختانه، در پایان دیوارهای بازی به کمک شینوبی آمده و این شوالیه را با خود می‌برند وگرنه او که خیال رفتن نداشت. یک پرش اشتباه را هم در نبرد با Seven Ashina Spears مشاهده خواهیم کرد؛

البته انصافا این ژنرال نیزه‌دار نزدیک به دیار باقی بود اما حیف. خب زیاد ناراحت نشوید، بازیکن دیگری آمده و انتقام گیمر قبلی را از این باس می‌گیرد. یک جاخالی خفن و پرشی حرفه‌ای(خودمم خیلی خوشم اومد از این حرکت D:) را در نبرد با باس Long Arm Centipede می‌بینیم و طی یک حرکت چیریکی، این باس زشت و بدترکیب از پای در آورده می‌شود. درسته که Sekiro دشوار است و دشمنان بازی هم آزار دهنده، ولی نه در این حد که از ارتفاع 100 متری بر روی ان‌ها را پریده و شمشیر خود را در گردنشان فرو کنیم؛ دلم سوخت واس طرف. اوه اوه، یک شلیک خفن با حرکات نمایشی و خفن هم در Apex Legends داریم. یک راهنمایی، می‌توانید در این بازی بتل رویال رایگان، الکی شلیک کرده تا حریفان را از مخفی‌گاهشان بیرون بکشید. قسمت 471 را با Apex Legends به پایان می‌رسانیم، جایی که یکی از بازیکنان بخاطر گلیچ، در پورتالی گیر کرده و هر کاری از دستش برمی‌آید انجام می‌دهد، اما خلاص نمی‌شود؛ تلاش بیهوه نکن داداش، بیا بیرون از بازی!

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید Highlight Reel 470 را از طریق این‌ خبر تماشا کنید.