میازاکی: می‌خواستم بازیکنان در Sekiro Shadows Die Twice از بهتر شدن لذت ببرند

میازاکی: می‌خواستم بازیکنان در Sekiro Shadows Die Twice از بهتر شدن لذت ببرند

در بخش‌های بسیاری به‌نظر می‌رسد که Sekiro: Shadows Die Twice نسبت به سری عناوین Souls خطی‌تر و سر راست‌تر شده باشد. تعداد زیادی از عناصر نقش‌آفرینی و حرکات حذف شده‌اند. به علاوه، مکانیزم‌هایی مثل آسیب دیدن در هنگام پرش از ارتفاع زیاد هم از بین رفته است.

چرا FromSoftware تصمیم گرفت بیشتر مکانیزم‌ها را از این بازی حذف کند؟ به‌طور خلاصه، هدف آن‌ها این بود که عناصر فرعی را از میان برده و فقط برروی چیزی که بازیکنان را به چالش بکشد متمرکز باشند و حس پیروزی به آن‌ها بدهند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، هدتاکا میازاکی به عنوان کارگردان Sekiro: Shadows Die Twice، در مصاحبه‌ای با مجله فامیتسو گفت تمام اقدامات آن‌ها برای این بازی مربوط به حذف موارد اضافی که باعث حواس‌پرتی می‌شد بود و هنگام موفقیت، به بازیکنان حس پیروزی داده شود. مکانیزم‌هایی مثل آسیب دیدن در هنگام پرش ار ارتفاع بلند، این حس را کاهش می‌دادند. همچنین بیشتر بخش‌های بازی در بالای ساختمان‌ها و مواردی مثل آن جریان داشته تا بازیکن کاملا متوجه محیط و زیبایی‌شناسی آن بشود که طبق گفته میازاکی، FromSoftware تمرکز بالایی برروی همین بخش داشت.

به‌طور کلی می‌توان گفت که FromSoftware به هدف خود دست یافته‌ گرچه سطح سختی بی‌رحمانه Sekiro باعث می‌شود برخی از آن دست بکشند. این عنوان هم‌اکنون برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.