انحصاری بودن The Outer Worlds روی Epic Game Store تصمیمی از سمت ناشر بوده است

انحصاری بودن The Outer Worlds روی Epic Game Store تصمیمی از سمت ناشر بوده

به تازگی از عنوان جالب توجه The Outer Worlds در مراسم PAX East دمویی بهت برانگیز به اشتراک گذاشته شد و طی همین رویداد توسعه دهنده‌ی آن یعنی Obsidian تصمیم گرفت بعد از به پایان رسیدن نمایش آن درمورد مشکلی که فکر بسیاری را درگیر کرده صحبت کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از vg247، چندی پیش اعلام شد این عنوان نقش آفرینی که دنباله‌ی معنوی Fallout نیز محسوب می‌شود، هنگام انتشار روی Steam قرار نخواهد گرفت. مدیر بخش ارتباطات Obsidian آقای میکی داولینگ (Mikey Dowling)، پیش از اینکه فضا را برای سوال پرسیدن باز کند، از حضار خواست فقط روی خود بازی تمرکز کنند.

داولینگ اظهار کرد؛ "فقط می‌خواستم درمورد یک سوال که احتمالاً بسیاری از شما در Instagram یا Facebook یا Twitter یا به هر شکل ممکن دیگر درباره‌ی Epic Games Store از من پرسیده‌اید جواب بدهم. می‌خواستیم این را بگوئیم که شراکت ما با Private Division فوق‌العاده بوده و کار کردن با آن‌ها را دوست داریم اما این تصمیمی است که آن‌ها برای بازی گرفته‌اند.

هیجان‌زده هستیم که همراه با آنان روی بازی کار می‌کنیم و می‌خواهیم صحبت‌هایمان درباره بازی معرکه‌ای باشد که الان مشاهده کردید (نه درباره‌ی انحصاری شدن روی فروشگاه Epic Games)."

طبق برنامه‌ریزی‌ها The Outer Worlds در سال جاری میلادی عرضه می‌شود.