تماشا کنید: مقایسه‌ی گرافیک نسخه‌ی ارتقایافته‌ی Borderlands با نسخه‌ی اصلی + 17 دقیقه‌ی ابتدایی بازی

تماشا کنید: مقایسه‌ی گرافیکی Borderlands Remastered با نسخه‌ی اصلی + 17 دقیقه‌ی ابتدایی بازی

Borderlands عنوانی جهان‌باز، نقش‌آفرینی و شوتر با زاویه‌ی دید اول شخص می‌باشد که توسط Gearbox توسعه یافته و در سال 2009 توسط کمپانی 2K بر روی PS3، PC و Xbox 360 منتشر شد. هفته‌ی گذشته و در جریان رویداد PAX East 2019، خالق این مجموعه یعنی "رندی پیچفورد" اعلام کرد که نسخه‌ی ارتقایافته‌ی بازی بر روی PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. حال، به گزارش پردیس‌گیم، وبسایت IGN با انتشار ویدئویی کوتاه به مقایسه‌ی گرافیک Borderlands Remastered با نسخه‌ی اصلی پرداخته است که در قسمت زیر می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید. لازم به ذکر است که هر دو نسخه بر روی پلتفرم PC، کیفیت 1080p و فریم‌ریت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

هم‌چنین، وبسایت IGN، ویدئویی از 17 دقیقه‌ی آغازین نسخه‌ی ارتقایافته‌ی Borderlands به اشتراک گذاشته است. اگر با این فرنچایز آشنا نبوده و یا نسخه‌ی اول را تجربه نکرده‌اید، با تماشای این ویدئو می‌توانید نگاهی مختصر به کات‌سین‌ها و گیم‌پلی این عنوان داشته باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Borderlands Remastered هم‌اکنون بر روی PC، Xbox One و PS4 در دسترس می‌باشد. این عنوان بر روی PC، Xbox One X و PS4 Pro با کیفیت 4k اجرا می‌شود.