داستان بخش مهمی از بازی Rage 2 را تشکیل می‌دهد

داستان بخش مهمی از بازی Rage 2 را تشکیل می‌دهد

تا کنون بیشتر تصاویر و اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده است بر روی گیم‌ پلی و محیط آخر الزمانی بازی تمرکز داشته است و از داستان بازی اطلاعات خاصی منتشر نشده است و بر همین اساس نیز بسیاری از کاربران بر این باورند که سازندگان این بازی بر روی داستان تاکید زیادی نداشته‌اند. حال به تازگی سازندگان بازی در اظهار نظری اعلام کردند که داستان بخش مهمی از بازی خواهد بود و همچنین داستان این بازی از همان زمانی که ساخت و تولید این بازی شروع شد، در دست توسعه قرار داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، به تازگی نویسنده داستان و طراح ارشد Rage 2 در این رابطه گفتند: "Bethesda و id Software از همان ابتدا تاکید بسیاری را بر داستان داشتند. آن‌ها از همان ابتدا می‌خواستند داستانی قوی را در این بازی بگنجانند. "

در ادامه نیز این دو نفر درباره‌ی این که چگونه گیم پلی این بازی با داستان بازی مرتبط می‌شود صحبت کردند. همچنین به این نکته اشاره کردند که به مانند نسخه‌ی اول بازی، هر کسی که شما در دنیای بازی ملاقات می‌کنید یک شخصیت و داستان منحصر به فرد خود را دارد.

"بیشتر افراد، اشیا و حتی دشمنانی که شاید با آ‌ن‌ها مکالمه‌ای هم نداشته‌ باشید هم یک پیش زمینه‌ای دارند و دلیلی برای حضور و رفتار عجیب آن‌ها در آن مکان وجود دارد. بیشتر مسائل در بازی توضیح شده است به شرطی که به اندازه‌ی کافی نزدیک به هر چیزی بشوید و اطلاعات کافی را کسب کنید. ما چیزهای مختلفی را در سرتاسر بازی به صورت پراکنده قرار دادیم تا بازی بیشتر شبیه یک بازی سندباکس شود. شما باید به مکان‌های مختلفی در بازی سر بزنید تا چیزهای مختلفی را پیدا کنید که هر کدام از این آیتم‌ها داستان و نوشته‌ی مربوط به خود را دارند. "

بنابراین با توجه به حرف‌هایی که بیان شد به نظر می‌رسد که اگر نگران داستان Rage 2 بودید، شاید بهتر است نگرانی خود را کنار بگذارید و تا زمان انتشار بازی صبر کنید. بازی Rage 2 در 24 اردیبهشت برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.