توسعه دهندگان Cyberpunk 2077 برای Stadia با Google درحال مذاکره هستند

توسعه دهندگان Cyberpunk 2077 برای Stadia با Google درحال مذاکره هستند

با معرفی کردن پلتفرم استریمینگ خود، واضح بود که Google توجه تعدادی از بزرگ‌ترین اسم‌ها در صنعت گیمینگ را به خود جلب می‌کند. و درحال حاضر، اسم‌های کمی هستند که بزرگ‌تر Cyberpunk 2077 یا استودیوی CD Projekt RED باشند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamingbolt، درحال حاضر این دو شرکت درحال مذاکره با یکدیگر هستند. حین جدیدترین جلسه‌ی مالی خود، این استودیوی لهستانی عنوان کرد که برای پشتیبانی از Stadia با گوگل درحال مذاکره است ولی ظاهراً هنوز به نتیجه‌ی محکمی نرسیده‌اند که بتوان آن را اعلام کرد. ممکن است این اتفاق به معنی عرضه شدن Cyberpunk 2077 روی پلتفرم Google باشد؟ مسلماً این هم یکی از حالت‌های ممکن است ولی فعلاً، درحد یک احتمال باقی می‌ماند.

در همین حین، با اینکه احتمالاً فاصله زیادی تا روز انتشار باقی مانده (هنوز هیچ تاریخی اعلام نشده) توسعه دهنده اندکی درباره بازاریابی بازی جدید خود صحبت کرد که قرار است پای خود را یک پله بالاتر بگذارد. CD Projekt RED تأیید کرد که قرار است یک روش بازاریابی مشابه با The Witcher 3 داشته باشند که یعنی تبلیغات گسترده‌ای توسط ناشرین مناطق مختلف در هر کشور آغاز خواهد شد… Bandai Namco این وظیفه را در اروپا به عهده خواهد داشت و Warner Bros Interactive Entertainment نیز آمریکای شمالی را پوشش می‌دهد. اگرچه، با توجه به رشد فروش‌های دیجیتالی و خریدهایی که از این طریق انجام می‌شود CDPR انتظار دارد هزینه‌های لازم (مربوط به قرارداد با ناشرین فیزیکی) کمتر از The Witcher 3 باشد.

در همان جلسه‌ی مالی، استودیو درباره برنامه‌های خود در E3 2019 نیز صحبت کرد و اظهار داشت امسال یکی از بزرگترین نمایش‌های تاریخ CD Projekt RED است. همچنین، از الان برنامه‌های بعد از اتمام کار Cyberpunk 2077 نیز ریخته شده است ولی هنوز مشخص نیست چه عنوانی در دست ساخت قرار دارد.