تاد هاوارد: مشکلات زیادی را در زمان توسعه‌ی Fallout 76 داشتیم

Todd Howard: مشکلات زیادی را در زمان توسعه‌ی Fallout 76 داشتیم

هیچ شکی در این موضوع نیست که Fallout 76 یکی از بازی‌های جنجالی سال گذشته بود و حواشی و بحث‌های زیادی پیرامون این بازی شکل گرفت. با وجود این که بسیاری از افراد از گذراندن وقت خود در این بازی لذت می‌برند ولی همچنان نظرات منفی بسیاری حول این بازی وجود دارد. بازی در زمان لانچ خود از مشکلات زیادی رنج می‌برد که البته Bethesda تا کنون و از زمان لانچ بازی تلاش بسیاری کرده تا مشکلات این بازی را با عرضه‌ی بروزرسانی‌های مختلف برطرف کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، تاد هاوارد، کارگردان اصلی این سری در مصاحبه‌ای اعلام کرد که آن‌ها در راه توسعه و تولید Fallout 76 با مشکلات زیادی رو به رو شدند. " این بازی یک پروژه جدید و متفاوت برای ما بود. ما می‌دانستیم که قرار است واکنش‌های زیادی به به این بازی نشان داده شود اما در مجموع نقدهایی که به این بازی وارد شد بیشتر و سخت‌تر از آن میزانی که بود که ما انتظارش را می‌کشیدیم."

همچنین وی به این موضوع اشاره کرد که چگونه استودیو با جذب افراد مختلف از همه جای دنیا خود را برای توسعه و ساخت Fallout 76 گسترش داد. " ما مشکلات زیادی را در طول زمان توسعه و ساخت Fallout 76 داشتیم که این مشکلات گاهی نمود پیدا می‌کرد. افراد زیادی از چهار استودیوی مختلف که هر کدام در مکان‌های مختلفی قرار داشتند، در همکاری با هم مشغول ساخت این بازی بودند و این بازی حاصل تلاش همکاری این چهار استودیو با یکدیگر است."

البته وی در این مصاحبه به این موضوع اشاره نکرد که آن‌ها دقیقا با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کردند و به جای آن بیشتر به برنامه‌هایی که Bethesda برای آینده‌ی این بازی دارد اشاره کرد. بازی Fallout 76 هم اکنون برای پلتفرم‌‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.