دانلود موسیقی متن انیمه Castlevania: Season 1

دانلود موسیقی متن انیمه Castlevania

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن فصل اول انیمه Castlevania اثر Trevor Morris در خدمت شما هستیم.

داستان این انیمه منطبق بر خط داستانی عنوان Castlevania III: Dracula's Curse است که توسط کمپانی KONAMI در سال 1989 برای کنسول NES عرضه شده بود. بعد از این که همسر کنت دراکولا به جرم واحی افسونگری اعدام می‌شود، او برای انتقام گیری از تمام مردم کشور Wallachia، ارتشی از موجودات شیطانی را روانه‌ی سرزمینشان می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا زندگی مردم به یکباره آکنده از ترس و عدم اعتماد به یکدیگر شود. تا این که شکارچی هیولایی به نام Trevor Belmont با کمک یک جادوگر با نام Sypha Belnades و پسر Dhampir (نیمه خون آشام – نیمی انسان و نیمی خون آشام) دراکولا با نام Alucard، بر علیه او به پا می‌خیزند.

فصل اول این انیمه در 7 جولای 2017 و در قالب 4 قسمت 25 دقیقه‌ای از شبکه‌ی Netflix پخش شد که توانست به موفقیت فوق العاده‌ای برسد و موجبات شروع مراحل ساخت فصل دوم آن را به سرعت فراهم کند. فصل دوم این انیمه نیز در 26 اکتبر 2018 بر روی این شبکه پخش شد که نتایج مشابهی را به همراه خود آورد و موجب شد تا مدیران Netflix، اجازه‌ی ساخت فصل سوم که برای نمایش در ده قسمت برنامه ریزی شده است را به سازندگان آن بدهند.

دانلود موسیقی متن انیمه Castlevania Season 1

(Castlevania (Music from the Netflix Original Series

ناشر: Lakeshore Records

تعداد قطعات موسیقی: 27 قطعه

مدت زمان کلی: 58 دقیقه و 54 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگساز: Trevor Morris

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 148.41 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Main Title [موسیقی پیشنهادی]

Hordes Descend on Targoviste

War for the Soul of Our People

I'm Trevor Belmont [موسیقی پیشنهادی]

Trevor Fights Alucard

Hunter, Scholar, Soldier [موسیقی پیشنهادی]

نکته مهم: بخش موسیقی انیمه بعد از در نظر گرفتن درخواست‌های عده‌ی بسیاری از کاربران پردیس گیم، ایجاد شده است. در نتیجه، میزان استقبال شما عزیزان و نظرات، انتقادات و پیشنهاداتتان نقش شگرفی در ادامه یافتن و گسترش این بخش جدید ایفا خواهد کرد. به همین منظور، خواهشمندیم که با ارسال پیام‌ها و درخواست‌های خود در مورد این بخش در قسمت نظرات، ما را یاری کنید.