تماشا کنید: از نسخه بازی سال Borderlands و به‌روزرسان 4K کالکشن Handsome رونمایی شد

تماشا کنید: از نسخه بازی سال Borderlands و کالکشن Handsome رونمایی شد

عناوین قبلی سری Borderlands چهره‌سازی 4k دریافت خواهند کرد. در طول نمایش استودیوی Gearbox طی رویداد PAX East که پر بود از مشکلات فنی، آن‌ها تریلری از نسخه بازی سال Borderlands منتشر کردند و نگاهی هم به نسخه Ultra HD کالکشن The Handsome داشتیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، نسخه بازی سال Borderlands (یا به انگلیسی Game of the Year Edition) شامل بازی اصلی که Gearbox آن را "عنوان اوریجینال و اصیل تیراندازی لوتر" می‌نامد می‌شود که اکنون دارای سلاح‌های جدید، ارتقا 4k و HDR، بخش Co-op چهار نفره و تمام 4 بسته الحاقی آن است. کالکشن Handsome هم بهبودهایی مشابه خواهد داشت که در آن بازی Borderlands 2 و Pre-Sequel وجود دارند.

Gearbox در ارائه نمایش این تریلر با مشکلاتی مواجه شد که عصبانیت رندی پیچفورد، مدیر عامل این استودیو را هم به همراه داشت. این مشکلات و لگ‌ها متاسفانه در نمایش نسخه سوم Borderlands هم خود را نشان دادند.

هردو کالکشن The Handsome و نسخه بازی سال Borderlands با کیفیت 4K برروی پلتفرم‌های PC ،PS4 Pro و Xbox One X قابل بازی خواهند بود که در 3 آوریل (14 فروردین) در دسترس قرار می‌گیرند. دقیقا در همان روز قرار است اطلاعات بیشتری هم از نسخه سوم منتشر شود.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه