شایعه: تاریخ انتشار Resident Evil 3 Remake فاش شد؛ بازی توسط Capcom ساخته نمی‌شود

resident evil 3 remake

طی چند وقت اخیر، شایعات زیادی درباره‌ی ادامه‌ی کار فرنچایز Resident Evil دست به دست شده است؛ از Resident Evil 8 گرفته تا نوسازی نسخه‌های قدیمی. حال، شایعه‌ی جدیدی درباره‌ی بازسازیِ معرفی نشده‌ی Resident Evil 3 به گوش می‌رسد. پس از موفقیت‌های عظیم Resident Evil 2 Remake، عجیب خواهد بود که دیگر نسخه‌های کلاسیک مجموعه نوسازی و به روز نشوند. اگر شایعه‌ی جدید را باور کنیم، به نظر می‌رسد که Resident Evil 3 Remake رخ خواهد داد، اما ممکن است توسط استودیویی به غیر از Capcom توسعه یابد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، بر اساس گزارش کاربر AestheticGamer که برای فاش کردن اطلاعات مربوط به فرنچایز Resident Evil شناخته می‌شود، Resident Evil 3 Remake در تاریخ 20 ژانویه 2020 (دی-بهمن 1398) عرضه می‌شود. البته، این تمام چیزی نیست که او به اشتراک گذاشت و برای کسب اطلاعات بیشتر، متن کامل پیام او را در زیر مطالعه کنید:

"بازسازی Resident Evil 3 در دست ساخت می‌باشد، اما Resident Evil 3 Remake آن چیزی نیست که تعداد زیادی از مردم، احتمالا از آن انتظار خواهند داشت. این بازی توسط تیمی که Resident Evil 2 Remake را توسعه داده بودند، ساخته نمی‌شود؛ در حقیقت، توسط استودیوهای داخلی و اصلی Capcom هم در حال توسعه نمی‌باشد. اینکه توسط کدام استودیو ساخته می‌شود، بسیار جالب توجه است؛ به غیر از…"

درست قبل از اینکه اعلام شود چه شخص و استودیویی، مسئولیت ساخت این عنوان را بر عهده دارد، متن توئیت به پایان می‌رسد و جزئیات بیشتری در دسترس قرار نگرفت. اشاره کردن به عبارت "بسیار جالب"، خود می‌تواند کنجکاو بر‌انگیز باشد؛ اصلا آیا این شخص نام این توسعه دهنده را می‌داند؟ لازم به اشاره است که تمام این اطلاعات در حد یک شایعه بوده و باید با بدبینی به آن نگاه کرد. به هر حال، شما می‌توانید از Resident Evil 2 Remake که بر روی PC، PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد، لذت ببرید. از اخبار مربوط می‌توان به Resident Evil 2 Remake بیشتر از Resident Evil 7 در STEAM به فروش رسیده است، اشاره کرد.