Cyberpunk 2077 احتمالا یک بازی میان‌ نسلی خواهد بود؛ سازندگان می‌خواهند در بازی بعدی خود فراتر از انتظارات باشند

Cyberpunk 2077 احتمالا یک بازی میان‌ نسلی خواهد بود؛ سازندگان می‌خواهند در بازی بعدی خود فراتر از انتظارات باشند

Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پلتفرم PC و همچنین کنسول‌های Xbox One و PS4 در دست ساخت است اما اکنون تایید شد که شاید برای کنسول‌های نسل بعد هم منتشر شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، آدام کیسنسکی از استودیوی CD Projekt RED در طول جلسه گزارش مالی سال 2018، راجع به بازی Cyberpunk 2077 صحبت کرد و گفت این عنوان در وضعیت پیشرفته توسعه قرار داشته و تحت تاثیر روند و تمایلات فعلی گیمینگ قرار نگرفته است.

علاوه بر این، او همچنین در رابطه با احتمال میان نسلی بودن Cyberpunk 2077 صحبت کرد و افزود اگر موقعیت آن پیش بیاید، استودیوی CD Projekt RED احتمالا این بازی را برای کنسول‌های نسل بعد هم منتشر خواهد نمود:

"اگر فرصتی برای عرضه Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل بعدی پیش بیاید، احتمالا این کار را انجام خواهیم داد."

آدام کیسنسکی همچنین در رابطه با بازی بعدی CD Projekt RED صحبت کرد. این پروژه از قبل در دست ساخت قرار داشته و یک عنوان کاملا جدید خواهد بود که می‌خواهد فراتر از انتظارات بازیکنان باشد. تیم توسعه‌دهنده آن نسبت به سازندگان Cyberpunk 2077 بسیار کوچک‌تر است اما کیفیت آن تا حد امکان بالا خواهد بود.

Cyberpunk 2077 برای PC ،PS4 و Xbox One در دست ساخت است. در صورت انتشار جزئیات بیشتر از این عنوان، ما شما را به‌روز خواهیم گذاشت پس منتظر اخبار جدید باشید.