رویداد E3 2019 مهم‌ترین E3 تاریخ برای استودیوی CD Projekt RED خواهد بود

رویداد E3 2019 مهم‌ترین E3 تاریخ برای استودیوی CD Projekt RED خواهد بود

CD Projekt RED باور دارد که E3 2019 بزرگ‌ترین و سوپرایز کننده‌ترین E3 تاریخ آن‌ها خواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، استودیوی CD Projekt RED در یک کنفرانس مطبوعاتی برای گزارش نتایج سال مالی 2018، راجع به برنامه‌های برای E3 امسال و یکی از شایعات اخیر صحبت کرد.

این توسعه‌دهنده پیش از این تایید کرده بود که Cyberpunk 2077 قطعا در E3 2019 حضور خواهد داشت و قرار است شاهد نمایش بزرگی باشیم.

آدام کیسنسکی به عنوان مدیر عامل CD Projekt RED گفت E3 سال گذشته بزرگ‌ترین نمایش تجاری آن‌ها بود و در سال میلادی جاری قرار است حتی نمایش بزرگ‌تری از آن داشته باشند. او گفت "ما واقعا یک نمایش قوی را آماده کرده‌ایم."

در پاسخ به سوال دیگری طی این کنفرانس، کیسنسکی گفت که قبول دارد E3 و سایر نمایش‌ها می‌توانند رویدادهایی عالی برای اعلام تاریخ عرضه عناوین بزرگ باشند اما فراتر از آن نمی‌روند.

کیسنسکی همچنین در رابطه با شایعه اخیر که حاکی از آن بود لیدی گاگا نقش یکی از شخصیت‌های Cyberpunk 2077 را دارد صحبت کرد (که امیدواریم درست باشد). یکی از حاضرین کنفرانس از او سوال کرد آیا ستاره‌‌ای از دنیای پاپ هم در نمایش آن‌ها حضور خواهد داشت یا خیر که وی در پاسخ با خنده گفت:

"ما تعدادی سوپرایز برای E3 آماده کرده‌ایم اما نه، خبری از هنرمندان پاپ نیست."

از آنجا که Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشاری ندارد، در نمایش E3 امسال می‌تواند زمان خوبی برای اعلام آن باشد. اگر بازی قرار است تا اوایل سال بعد عرضه شود، پس می‌توان احتمال داد که CD Projekt RED پلتفرم‌های مقصد، تاریخ انتشار و جزئیات دیگری را تایید کند. حداقل مطمئنا یک تریلر گیم‌پلی خواهیم دید.