تعداد کاربران Warframe به 50 میلیون نفر رسیده است

تعداد کاربران Warframe به 50 میلیون نفر رسده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت dsogaming، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، دیروز استودیوی Digital Extremes اعلام کرد که بازی آنلاینش یعنی بازی Warframe در ششمین سالی که از عرضه‌ی آن می‌گذرد تا کنون حدود 50 میلیون کاربر در این بازی حساب کاربری ساخته‌اند. در سال 2018 این بازی بیش از سال‌های دیگر رشد تعداد کاربران را تجربه کرد. حال به همین مناسبت Digital Extremes تمام اسکین‌های سالگردهای گذشته این بازی را به همراه اسکین Dex Excalibur و یک اسکین انحصاری Liset را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

با توجه به گزارشاتی که تا کنون از عملکرد این استودیو به دست رسیده، Warframe رشد بی سابقه‌ای را در سال 2018 تجربه کرد و همچنین این بازی برای Switch نیز عرضه شد. تعداد کاربران این بازی در زمان مشابه سال قبل به حدود 30 میلیون کاربر رسیده بود که حال این رقم به 50 میلیون کاربر رسیده است. همچنین این بازی توانست با 413000 بازدید به رتبه‌ی چهاردهم بیشترین میزان بازدید ویدیو در سرویس Twitch را برسد که این رقم نسبت به عدد 16000 بازدیدی که این بازی توانست در سال 2017 به دست آورد، رشدی 2481 درصدی را تجربه کرد.

در سال جاری نیز تا کنون Digital Extremes دو بروزرسانی مهم را برای این بازی عرضه کرده و همچنین بروزرسانی‌های دیگر نیز قرار است در آینده منتشر شوند. در اولین بروزرسانی که در ماه فوریه منتشر شد، سیستم هشدار بازی دچار بروزرسانی شد و همچنین آیتم‌ها و جوایز جدید نیز به بازی اضافه شد. دو هفته پس از این بروزرسانی نیز این استودیو بروزرسانی Fortuna را منتشر کرد که در این بروزرسانی Hildryn، Deck 12 و باس فایت‌های جدید دیگری نیز به بازی اضافه شدند. بازی Warframe هم اکنون به صورت رایگان برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox One و Switch در دسترس است.