میزان فروش PlayStation VR در دنیا به 4.2 میلیون دستگاه رسید

PlayStation VR

شرکت Sony در اولین قسمت از برنامه State of Play که بامداد امروز پخش شد، اطلاعات بسیاری پیرامون PlayStation VR و بازی‌های این هدست واقعیت مجازی منتشر کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt همانطور که می‌دانید هدست واقعیت مجازی PlayStation VR شرکت Sony پرفروش‌ترین دستگاه در بازار هدست‌های واقعیت مجازی پریمیوم است اما اطلاعاتی که امروز Sony برنامه خود منتشر کرد از افزایش سلطه این شرکت بر بازار هدست‌های واقعیت مجازی خبر می‌دهد.

Sony در این برنامه اعلام کرد که 4.2 میلیون دستگاه PlayStation VR را درسرتاسر جهان به فروش رسانده است. در واقع این رقم تنها تعداد دستگاه‌های فروخته شده به مشتریان را نشان می‌دهد و هدست‌هایی که برای فروش ارسال شده اند بیشتر از این تعداد است. با توجه به فروش 3 میلیون دستگاه PlayStation VR تا ماه آگوست سال گذشته، فروش 1.2 میلیون دستگاه از این هدست در فاصله 6 ماه و نیم بسیار قابل توجه است. اتفاقی که عرضه بازی‌هایی نظیر Astro Bot: Rescue Mission احتمالا در آن تاثیر گذار بوده است.

در کل این میزان فروش عملکرد بسیار خوب و شگفت‌انگیز هدست PlayStation VR را نشان می‌دهد و سرمایه‌گذاری Sony برای پشتیبانی از این دستگاه را توجیه می‌کند. پشتیبانی که تاکنون ادامه داشته و به نظر نمی‌رسد که Sony مشکلی با ادامه آن داشته باشد.