خیانت و رسوایی در هالیوود؛ سلبریتی هایی که به همسر خود خیانت کردند

دنیای سلبریتی ها با خبرها و داستان های خیانت گره خورده است. البته بخشی از این خبرها صرفاً بر پایه ی حدس و گمان یا شایعات هستند، اما مواردی هم وجود داشته که سلبریتی ها خود این اخبار را تأیید کرده و به خیانتکاری شان اعتراف کردند. بعضی از این زوج ها توانستند یکدیگر را ببخشند و دوباره ی رابطه ی خود را از سر گرفتند، اما بعضی دیگر فوراً به رابطه ی خود پایان داند. در ادامه ماجرای خیانت تعدادی از سلبریتی های دنیا می پردازیم.

۱- کلوئی کارداشیان و تریستان تامپسون

یک سال قبل، زمانی که کلوئی کارداشیان از نامزدش تریستان تامپسون ۹ ماهه باردار بود، تصاویری از تامپسون به همراه یک زن منتشر شد که از خیانت او به کلوئی حکایت داشت. چند ماه بعد هم تصاویر دیگری از تامپسون در حال بوسیدن دو زن دیگر در یک کلوب منتشر شد.

علیرغم شایعاتی که در مورد خیانت تریستان به کلوئی وجود داشت، تامپسون هنگام تولد فرزندشان در کنار کلوئی حضور داشت. طبق شنیده ها این زوج دوباره رابطه ی خود را از سر گرفته بودند.

با این حال، چند هفته قبل، خبر جدایی کلوئی و تریستان به دلیل خیانت دوباره ی تامپسون منتشر شد. تریستان این بار با یکی از دوستان نزدیک خانواده ی کارداشیان-جنر به کلوئی خیانت کرده بود. این زن جوردن وودز، صمیمی ترین دوست کایلی جنر، خواهر ناتنی کلوئی بود.

۲- کوین هارت و انیکو پریش

هارت ابتدا خیانت به همسر باردارش، انیکو پریش را انکار کرد، اما مدتی بعد ویدئویی با این کپشن در اینستاگرامش منتشرش کرد: «از همسر و بچه هام خیلی عذر می خوام. باید آدم بهتری بشم و خواهم شد. من آدم بی نقصی نیستم و هیچوقتم چنین ادعایی نداشتم… همه تونوعاشقانه دوست دارم.»

بعدها معلوم شد هارت درگیر یک ماجرای باجگیری شده بود. طبق شنیده ها، شخصی سعی داشت با ویدئویی که از رابطه ی نامشروع هارت با یک زن در اختیار داشت، از او اخاذی کند. هارت در یکی از مصاحبه هایش به خیانت خود اعتراف کرد.

۳- کریس جنر و رابرت کارداشیان

کریس جنر، مادر خواهران معروف کارداشیان-جنر، در کتاب خاطراتش که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، اعتراف کرد که در زمان زندگی مشترکش با همسر قبلی اش، رابرت کارداشیان، با یکی از دوستانش به نام تاد واترمن رابطه داشت. البته جنر در کتابش، با نام ساختگی رایان از واترمن صحبت کرده بود. اما واترمن خود در مصاحبه ای اعتراف کرد که او همان رایان بوده است.

جنر بعدها اظهار کرد که تنها چیزی که در زندگی اش افسوس آن را می خورد، جدایی از رابرت کارداشیان است.

۴- آرنولد شوارتزنگر و ماریا شرایور

خبر جدایی آرنولد شوارتزنگر از همسرش ماریا شرایور بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۱، مثل بمب در رسانه ها منفجر شد. اما شوک اصلی زمانی وارد شد که معلوم شد شوارتزنگر در سال ۱۹۹۷ از زنی به نام ملدرد پاتریشیا بائنا صاحب یک پسر شده بود. بائنا در آن زمان خدمتکار خانه ی شوارتزنگر و همسرش بود.

شوارتزنگر اذعان کرد که گهگاه به رابطه اش با بائنا فکر می کند، اما رابطه ی سالمی با پسرش جوزف بائنا دارد.

۵- کریستن استوارت و رابرت پتینسون

کریستن استوارت و رابرت پتینسون، ستاره های سریال پرطرفدار «گرگ و میش» (Twilight) در جریان فیلمبرداری این سریال، با یکدیگر وارد رابطه شده بودند.

اما به یکباره تصاویری از استوارت به همراه روپرت سندرز (کارگردان فیلم «سفید برفی و شکارچی» که استوارت در آن بازی کرده بود) منتشر شد که آن ها را در حال ابراز علاقه به یکدیگر نشان می داد.

استوارت به طور رسمی از پتینسون عذرخواهی کرد و آن دو برای مدتی رابطه ی خود را از سر گرفتند اما در نهایت از یکدیگر جدا شدند.

۶- هیو گرنت و الیزابت هرلی

هیو گرنت در سال ۱۹۹۵، حین برقراری رابطه ی نامشروع با یک فاحشه در خودرویش توسط پلیس دستگیر شد. این زن دیواین براون نام داشت و گرنت بابت این رابطه به او ۶۰ دلار پول داده بود. بعد از این اتفاق، نامزد گرنت، الیزابت هرلی، پنج سال به رابطه اش با گرنت ادامه داد، اما این زوج در نهایت از یکدیگر جدا شدند.

۷- کورتنی کارداشیان و اسکات دیسیک

رابطه ی کورتنی کارداشیان با نامزدش اسکات دیسیک به قدری پیچیده و پر فراز و نشیب بود که گاهی خانواده ی آن ها حتی نمی دانستند که این دو در رابطه هستند یا نه.

چهار سال قبل تصاویری از اسکات در کنار نامزد قبلی اش، کلوئی بارتولی منتشر شد که به دنبال آن کورتنی و اسکات از یکدیگر جدا شدند اما بعد از مدتی، دوباره رابطه ی خود را از سر گرفتنند. با این حال، کشمکش های کورتنی و اسکات تمامی نداشت.

ابتدا کیم، خواهر کورتنی، در دستشویی اتاق اسکات در هتلی در دبی یک دختر پیدا کرد. با این حال، مدتی بعد کورتنی اسکات را به یک سفر خانوادگی در کاستا ریکا دعوت کرد. اما در جریان این سفر هم دیسیک یک زن را پنهانی به اتاقش در هتل برده بود. بعد از این اتفاق، کورتنی برای همیشه رابطه اش را با اسکات به هم زد.

۸- جود لاو و سینا میلر

هشت ماه از نامزدی جود لاو و سینا میلر گذشته بود که دیزی رایت، پرستار بچه های لاو، مدعی شد در جریان فیلمبرداری یک یک فیلم در نیواورلئانز، او و جود لاو با یکدیگر رابطه داشتند. لاو با انتشار یک متن از طریق یک خبرگذاری به طور رسمی از میلر عذرخواهی کرد: «برای کارهایی که حقیقتاً از آن ها پشیمانم دفاعی ندارم و از شما می خواهم که در این روزهای بسیار سخت به حریم شخصی ما احترام بگذارید.»

طی چند سال بعدی، میلر و لاو بارها رابطه ی خود را از سر گرفته و به هم زدند، تا آنکه در سال ۲۰۱۱ برای همیشه از یکدیگر جدا شدند.

۹- بیانسه و جی زی

سه سال پیش بیانسه آلبومی به نام «لیموناد» منتشر کرد که در آن از خیانت و بی وفایی معشوق شکایت کرده بود. همین مسأله باعث شد حدس و گمان های زیادی درباره ی مخاطب اصلی این قطعات مطرح شود. گرچه این زوج حرفی از ارتباط این آلبوم با زندگی مشترک خود نزدند، اما یک سال بعد جی زی آلبومی به نام «۴:۴۴» منتشر کرد که در جای جای آن از بیانسه و دخترش بلو عذرخواهی کرده بود. او در نهایت در یکی از مصاحبه هایش از خیانتش به بیانسه پرده برداشت.

۱۰- جک نیکلسون و آنجلیکا هاستون

جک نیکلسون و نامزدش آنجلیکا هاستون طی رابطه ی طولانی خود بارها آن را بر هم زدند و دوباره از سر گرفتند. گرچه رابطه ی عاشقانه ی این زوج همیشه نقل محافل بود، اما وقتی نیکلسون به هاستون اعتراف کرد از هنرپیشه ای به نام ربکا بروسارد بچه دارد، رابطه ی آن ها بعد از ۱۷ سال به پایان رسید.

هاستون و نیکلسون در مصاحبه های خود توصیفات جالبی از رابطه ی خود داشته اند. نیکلسون معتقد بود هر دوی آن ها در آن رابطه بهترین خودشان بودند و هاستون آن رابطه را عشقی جاودان اما نافرجام می دانست.

۱۱- ساندرا بولاک و جسی جیمز

وقتی معلوم شد که جسی جیمز مدت ها و با چندین و چند زن به همسرش، ساندرا بولاک خیانت کرده بود، جیمز در مصاحبه ای خود را منفورترین مرد دنیا خواند. او در نهایت به خاطر اعتیادش به رابطه ی جنسی یک دوره ی توانبخشی را شروع کرد و بولاک به سرعت درخواست طلاق داد. بولاک همچنین تصمیم گرفت پروسه ی گرفتن حضانت پسرش، لوییس را بدون حضور جیمز ادامه دهد.

۷ سال بعد جیمز در مصاحبه ای اعلام کرد که از کرده ی خود پشیمان نیست و خیانت را بخشی از زندگی می داند.

۱۲- وودی آلن و میا فارو

میا فارو در دوران زندگی مشترکش با همسر قبلی اش، آندره پرون، دختری به نام سون یی را به فرزندی قبول کرده بود. بعدها زمانی که فارو با وودی آلن رابطه داشت، آلن با سون یی وارد رابطه شد. بعد از آن بود که آلن تا مدت ها درگیر دعوای حقوقی بر سر گرفتن حق سرپرستی سون یی و اتهام سوء استفاده ی جنسی از دختر خوانده اش شد، اما آلن و سون یی پرون در نهایت با یکدیگر ازدواج کردند.

وقتی از آلن درباره ی رابطه اش با سون یی پرسیده شد او گفت: «دل کار خودشو می کنه و منطقی هم براش وجود نداره. تو یه نفرو می بیینی و عاشقش میشی و کاریش هم نمیشه کرد.»

رونان فارو، پسری که حاصل رابطه ی میا فارو با وودی آلن است، خانواده ی خود را اینگونه توصیف کرده است: «پدرم با خواهرم ازدواج کرد. اینطوری اون هم پدرم میشه هم شوهر خواهرم.»

۱۳- آشر و تامیکا فاستر

آشر و همسر سابقش، تامیکا فاستر، بعد از ۲ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۰۹ درخواست طلاق دادند. پروسه ی طلاق آن ها بسیار مشمئز کننده و طولانی شد و آن ها درگیر یک جنگ تمام عیار بر سر حق سرپرستی فرزندان شان شدند. حدس و گمان های درباره ی علت طلاق این زوج مطرح شد.

در نهایت آشر در مصاحبه ای که با اپرا وینفری داشت اعلام کرد که «قلباً وفادار بوده اما همه جوره نه» و با یکی از ساقدوش های همسر سابقش «بده بستان» هایی داشته. فاستر هم در مصاحبه ای اعلام کرد که آشر به او گفته بود با یکی از ساقدوش هایش رابطه داشته.

نوشته خیانت و رسوایی در هالیوود؛ سلبریتی هایی که به همسر خود خیانت کردند اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.