گزارش: Nintendo به زودی دو مدل جدید از کنسول Switch را معرفی خواهد کرد

روزنامه وال‌استریت جورنال در گزارشی جدید با استناد بر منابع نزدیک به Nintendo اعلام کرده است که این شرکت در تابستان سال جاری دو مدل جدید از کنسول Switch را وارد بازار خواهد کرد. در ماه اکتبر سال گذشته نیز گزارش‌هایی در این رابطه منتشر شده بود.

به گزارش پردیس گیم، برخی از شرکای تجاری Nintendo که با این شرکت در زمینه تولید نرم افزار و تامین قطعات سخت افزاری همکاری دارند ظاهرا به نمونه‌های اولیه مدل‌های جدید Switch دسترسی پیدا کرده و اطلاعاتی در این زمینه را به صورت مخفیانه در اختیار روزنامه وال‌استریت جورنال قرار داده‌اند. بر اساس ادعای این منابع، یکی از مدل‌های جدید نسبت به مدل موجود در بازار امکانات پیشرفته‌تری داشته و هدف آن جذب بازیکنان مشتاق است. البته ظاهرا این مدل جدید به اندازه PlayStation 4 Pro یا Xbox One X قدرتمند نیست. اما در مورد مدل دوم، گفته می‌شود که این کنسول گیمرهای تفننی را هدف قرار داده و گزینه ارزان قیمت‌تر و به نوعی جانشین 3DS است.

بر اساس گزارش وال‌استریت جورنال، Nintendo مدل‌های جدید Switch را در رویداد E3 2019 معرفی کرده و چند ماه بعد آنها را با هدف جذب هر چه بیشتر مشتری در فصل تعطیلات آخر سال، منتشر خواهد کرد.

یک منبع به وال‌استریت جورنال اعلام کرده که کنسول‌های جدید آنچه که تصور می‌شود نیستند و با امکانات و حتی ظاهر متفاوت خود طرفداران را سورپرایز خواهند کرد.

در این گزارش ادعا شده که در مدل ارزان قیمت Switch برخی امکانات از جمله Joy-Con، کنترلر جدا شدنی کنسول Switch، با هدف کاهش هر چه بیشتر هزینه‌ها حذف شده است. جزئیاتی از قیمت این کنسول‌ها در دسترس نیست.