گزارش: Anthem قرار نیست با Elysian Chests زره‌های جدیدی را به خود اضافه کند و این موضوع نارضایتی هواداران را به دنبال داشته است

گزارش؛ Anthem قرار نیست با Elysian Chests زره‌های جدیدی را به خود اضافه کند و این موضوع نارضایتی هواداران را به دنبال داشته

عنوان تازه‌ی استودیوی BioWare با نام Anthem حدود یک ماه پیش با سطح انتظارات بالا منتشر شد. هنوز هیچ آمار رسمی‌ای درمورد میزان فروش از طرف Electronic Arts مشخص نشده، با اینحال می‌دانیم که Anthem بعد ازMass Effect 3 در آمریکا توانسته دومین لانچ موفق BioWare را به خود اختصاص دهد. همچنین مرکز تحقیقاتی SuperData اظهار داشته که این بازی با تشکر از خریدهای دیجیتالی متوسط رو به بالای خود توانسته به درآمد 100 میلیون دلاری دست پیدا کند.

با تمام این‌ها، خود بازی نقدهای منفی زیادی دریافت کرده و طرفداران آن مشتاقانه منتظر به روزرسانی‌ها برای حل مشکلات هستند. برای مثال، پچ این هفته پشتیبانی از NVIDIA DLSS و از آن مهم‌تر Elysian Chests را به بازی اضافه کرد، نوعی جدید از پاداش‌های داخل بازی که فقط در انتهای Stronghold در دسترس قرار می‌گیرند تا انگیزه‌ای برای بازیکنان باشند که بخواهند dungeon ها را کاملاً به اتمام برسانند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، این Elysian Chest ها فقط شامل لوازم تزئینی می‌شوند و از آنجا که خود بازی در این ناحیه به نوعی ناامیدکننده عمل کرده، طرفداران منتظر اضافه شدن زره‌های جدید بودند و از این بابت نارحت هستند. درواقع، استریم‌های زنده‌ی قبل از انتشار ست‌های زره‌ی مختلف و تحسین‌برانگیز بسیاری را نمایش می‌داد، درحالی که بعد از عرضه این ست‌ها را در هیچ‌کجای بازی نمی‌توان پیدا کرد.

به نظر بن آیروینگ (Ben Irving)، تهیه‌کننده‌ی اصلی Anthem در توئیتر تأیید کرده بود که Elysian Chests حاوی ست‌های جدید زره می‌شوند. ولی طراح اصلی سیستم‌های بازی، کریس شیمیدت (Chris Schmidt) سریعاً عنوان کرد که آیروینگ اشتباه متوجه شده. اینطور که مشخص شد، Elysian Chests فقط شامل انیمیشن‌های جدید، ایموت‌ها و چیزهای این چنینی می‌شوند ولی خبری از زره‌ها نیست.

توئیت

تعجب‌آور نیست که جامعه بازیکنان ابداً از این خبرها خوشحال نیستند و با ورود به صفحه‌ی subreddit مربوطه کاملاً می‌توانید متوجه این نارضایتی شوید. این موضوع ممکن است علاقه‌ی افراد برای بازی کردن Anthem را کمتر از قبل کند، اشتیاقی که از همان ابتدا هم چندان زیاد نبود. در ادامه بخشی از نقد پردیس را مشاهده می‌کنید؛

با این که گیم‌پلی و گرافیک در بالاترین سطح قرار دارند و لحظات مفرح و به یاد ماندنی را ایجاد می‌کنند، اما متأسفانه بازی در حال حاضر تنها در حد یک پتانسیل بزرگ است. Anthem در اکثر موارد نیاز به بهبود دارد. بهبود در داستان، مراحل، باس‌ها، سیستم لوت/آیتم‌ها و در نهایت محتویات. بازی در حال حاضر که این نقد منتشر می‌شود، به اندازه کافی محتویات ندارد که یک گیمر را جذب کند تا چند صد ساعت را صرف آن کند. سازندگان یک برنامه طولانی‌مدت منتشر کرده‌اند که نوید تغییر و تحول در بازی را می‌دهد. اگر آن‌ها بتوانند دنیای Anthem را با محتویات و آیتم‌های جدید و متنوع پر کنند، این عنوان پتانسیل آن را دارد که تبدیل به یکی از مفرح‌ترین بازی‌های سبک لوتر – شوتر شود.

هنوز Anthem را بازی می‌کنید؟ مشکلات این عنوان چه تأثیری روی تجربه‌ی شما گذاشته؟ در بخش نظرات حرف‌های خود را در میان بگذارید.