343 در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه کردن Halo 5 به The Master Chief Collection ندارد

Halo

استودیو 343 Industries اعلام کرد که برنامه‌ای برای اضافه کردن بازی Halo 5: Guardians به مجموعه The Master Chief Collection ندارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers اخیرا این استودیو اعلام کرده بود که بازی Halo Reach را به همراه The Master Chief Collection بر روی PC منتشر خواهد کرد. این خبر به این معنی بود که تنها بازی باقی مانده از این سری که در The Master Chief Collection حضور نداشت بازی Halo 5، آخرین ساخته استودیو 343 بود.

مدیر ارتباطات این استودیو 343 در گفت و گویی که اخیرا با طرفداران در وبسایت Reddit داشت درباره مسائل مختلفی توضیح داد. در حالی که در این گفت و گو سوالات بسیار زیادی درباره بازی Halo Reach مطرح شد برخی از طرفدارن از اضافه شدن بازی Halo 5 سوال کردند که براین، مدیر ارتباطات استودیو این گونه پاسخ داد:

"تمرکز ما بر روی عرضه MCC و Reach بر روی PC است. در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه کردن Halo 5 به The Master Chief Collection نداریم."

اگرچه این خبر تا حدودی ناراحت کننده بود اما با توجه به عملکرد بسیار ضعیف Halo 5 در زمان انتشار و استقبال کم طرفدران از این بازی، می‌توان گفت که عدم اضافه شدن این عنوان به مجموعه MMC غیرمنتظره نبود.

Halo: The Master Chief Collection در حال حاضر بر روی کنسول Xbox One در دسترس است و در تاریخ نامشخصی از سال جاری بر روی PC نیز منتشر خواهد شد.