تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی شخصیت Noob Saibot در Mortal Kombat 11

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی شخصیت Noob Saibot در Mortal Kombat 11

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، استودیوی NetherRealm طی پنلی در نمایشگاه Comic & Entertainment، از جدیدترین شخصیت Mortal Kombat 11 یعنی Noob Saibot رونمایی کرد. آنطور که معلوم است، قرار بود که این استودیو از 2 شخصیت جدید در جریان این پنل رونمایی کند؛ یکی که به شخصیت‌های اصلی بازی پیوسته و دیگری، به عنوان DLC در دسترس قرار می‌گیرد. حال، کارگردان بازی یعنی "اد بون" و تیمش با انتشار تریلری از اولین شخصیت وعده داده شده، رونمایی کردند.

ویدئوی مذکور، ظاهر جدید Noob Saiboot را نشان می‌دهد که همراه با تصویر او، جمله‌ی "مدت زیادی می‌باشد که او بین قلمروها گیر افتاده است. Noob Saiboot در Mortal Kombat 11 باز خواهد گشت." به اشتراک گذاشته شده است. بنا بر آنچه بون و تیمش گفته‌اند، این کرکتر حال دارای زره بوده و فقط به مهارت‌های نینجایی تکیه نمی‌کند. از حرکات Noob Saiboot می‌توان به پرواز به سوی هوا و سپس بیرون آمدن از زمین اشاره کرد؛ معروف‌ترین فن او. همچنین، او پورتال‌هایی ایجاد کرده که از آن‌ها به نفع خود و برای آسیب زدن به دشمنان استفاده می‌کند. حرکت مرگبار (Fatality) او نیز بسیار خشن است؛ البته خب برای بقیه‌ی کرکترهای بازی نیز این موضوع ضدق می‌کند! در جریان این حرکت مرگبار، Noob Saiboot ابتدا توسط یک وسیله، دل و روده‌ی حریف را بیرون ریخته و سپس، داخل بدن او رفته و از وسط 2 تکه‌اش می‌کند! شما می‌توانید این تریلر گیم‌پلی را در زیر تماشا کنید.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

همانطور که می‌دانید، بتای محدود Mortal Kombat 11 به زودی آغاز می‌شود و کارکترهای Scorpion ،Jade ،Baraka ،Skarlet و Kabal با تمام حرکات، توانایی‌ها و Fatalityهای مربوط به خودشان، قابل انتخاب می‌باشند. بازیکنان در بتا می‌توانند به انجام مسابقه‌های آنلاین و برج‌های حالت Time Mode در بخش تک‌نفره بپردازند. جزئیات زمان آغاز این بتا را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید. Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت برای پلتفرم‌های PC،PS4،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.