آپدیت: تاریخ انتشار بازی Control رسما مشخص شد

شایعه: تاریخ انتشار بازی Control توسط فروشگاه Microsoft لو رفت

همان‌طور که می‌‌دانید، چند هفته پیش استودیو Remedy که بازی‌هایی نظیر Max Payne و Alan Wake را در کارنامه دارد، اعلام کرد که جدیدترین ساخته این استودیو یعنی Control در تابستان سال 2019 عرضه خواهد شد.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به نظر می‌رسد تاریخ انتشار بازی Control به لطف صفحه رسمی این بازی در فروشگاه Microsoft لو رفته باشد. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، بازی Control در فروشگاه Microsoft برای تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) لیست شده است. با اینکه این تاریخ رسمی نیست، ولی بد نیست بدانید که Microsoft پیش از این نیز تاریخ انتشار چندین بازی دیگر را به همین روش لو داده بوده پس نمی‌توان 100 درصد این شایعه را رد کرد. هم‌چنین این تاریخ با بازه زمانی اعلام شده رسمی از سوی Remedy تطابق دارد پس می‌تواند درست باشد!

در دیگر اخبار مرتبط با Control نیز دیروز اعلام شد که نسخه PC این بازی تا یک سال در انحصار فروشگاه Epic Games خواهد بود و تنها از طریق این خرده‌فروشی در دسترس خواهد بود. با توجه به زمانی بودن این قرارداد، به احتمال بسیار پس از یک سال این بازی را برروی Steam نیز خواهیم دید.

اگر با Control آشنایی ندارید، می‌توانید با مطالعه پاراگراف زیر تا حدی با بازی جدید Remedy آشنا شوید.

"داستان اصلی بازی پیرامون "جسی" و پست ریاست اداره فدرال Control است؛ او باید با Hiss، نیروی عجیب و مرموزی که در سراسر Oldest House (مقر فرماندهی اداره فدرال) پراکنده شده، مبارزه کند. ولی زمانی که او متوجه این موضوع شده و می‌خواهد به حل‌وفصل آن بپردازد، با ده‌ها گزینه مختلف روبرو می‌شود. گزینه‌ها و راه‌هایی که انتخاب هرکدام‌شان به نظر بازیکن بستگی دارد. "

در آخر یادآوری می‌کنیم که تمامی این صحبت‌ها شایعه بوده و تا زمانی که Remedy چیزی را تایید یا رد نکند، نمی‌توان درمورد این تاریخ انتشار مطمئن بود.

آپدیت: دقایقی پیش سایت GameInformer اعلام کرد که پس از منتشرشدن این شایعه، با Remedy تماس گرفته‌اند و آن‌ها نیز این تاریخ را تایید کرده‌اند. این بدین معناست که بازیکنان در تاریخ 5 شهریور می‌توانند از طریق PS4 ،Xbox One یا PC به تجربه بازی Control بپردازند.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.