گزارش: تاریخ عرضه‌ی قسمت‌های بعدی Life is Strange 2 مشخص شد

گزارش: تاریخ عرضه‌ی قسمت‌های بعدی Life is Strange 2 مشخص شد

همانطور که می‌دانید، فاصله‌ی زمانی بین انتشار اپیزودهای نخست Life is Strange 2 طولانی‌تر از چیزی بود که طرفداران تصور می‌کردند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، استودیوی DONTNOD Entertainment و کمپانی Square Enix از تاریخ عرضه‌ی 3 اپیزود باقی‌مانده‌ی بازی رونمایی کردند تا خیال طرفدارن این فرنچایز را آسوده کنند. به این ترتیب، قسمت سوم که Wastelands نام دارد، در تاریخ 19 اردیبهشت در دسترس قرار خواهد گرفت. به عبارتی، تاریخ انتشار اپیزود سوم، 4 ماه پس از انتشار قسمت دوم می‌باشد. قسمت‌های 4 و 5 نیز تا قبل از به پایان رسیدن سال 2019 عرضه خواهند شد. اپیزود 4ام در تاریخ 31 مرداد و آخرین قسمت Life is Strange 2 نیز در تاریخ 12 آذر منتشر خواهند شد.

در مجموع، انتشار تمام اپیزودهای Life is Strange 2 حدود 14 ماه زمان خواهد برد. در مقایسه با Life is Strange 1 که تمام اپیزودهای آن در کمتر از 9 ماه عرضه شدند، توسعه‌ی شماره‌ی دوم، بیشتر طول کشیده است. امیدواریم که این مدت زمان طولانیِ ساخت بازی، منجر به کیفیت نهایی مطلوب شده و طرفداران از ان لذت ببرند.

Life is Strange 2 داستان برادران Diaz به نام‌های "شان" و "دنیل" را روایت می‌کند که طی حادثه‌ای مجبور به فرار از محل سکونت خود(شهر سیاتل) می‌شوند. پس از آن، برادر بزرگتر یعنی "شان" تمام تلاش خود را برای محافظت از برادر کوچکترش به کار می‌گیرد؛ مسئولیتی که به هیچ عنوان، راحت نیست. شما می‌توانید نقدها و نمرات اپیزود دوم را از اینجا مشاهده کنید. 2 قسمت اول این بازی بر روی PC ،PS4 ،Xbox One ،Mac و Linux در دسترس می‌باشند.