به بهانه نوروز 98

سال گذشته در این برهه، همه ما درگیر پدیده فیلترینگ پردیس‌گیم بودیم و خوشحالیم که سال 98 را در شرایط بهتری همراه با شما پردیس‌گیمی‌های عزیز که تنها سرمایه ما هستید، آغاز می‌کنیم. بهتر است تلخی‌های سال گذشته که به جرات می‌توانیم بگوییم سخت‌ترین سال برای ما بود را فراموش کنیم و از سال 98 بگوییم و اهدافمان …

امسال رسالت اصلی ما در پردیس‌گیم به عنوان یک رسانه مستقل با بودجه‌ای محدود، همین مستقل ماندن و صاحب نظر ماندن است، اینکه ورود ما به پدیده نقد بازی‌ها و تحلیل صنعت بازی به شکل جدی‌تری جلو برود … لازمه‌ای دستیابی به این هدف، تقویت در چندین بخش است …

نخست تقویت نیروی انسانی و استفاده و نفرات بیشتر و دیدگاه‌های متنوع‌تر … پس در همین فصل بهار منتظر یک فراخوان بزرگ برای عضویت در تیم تحریریه ما باشید.

دوم احیای طرح انجمن نویسندگان مستقل، انجمنی از دل کاربران پردیس‌گیم تا ما بلندگوی آن‌ها برای نشر دیدگاهشان شویم …

سوم ارتباط بیشتر با دنیای بازی و افزایش بار بین‌المللی پردیس‌گیم … برای دستیابی به این هدف طی دو ماه اخیر یک بسترسازی عالی برای تعامل با شرکت‌ها و بازی‌سازان مطرح بین‌المللی صورت گرفت که نتیجه‌اش را در سال 98 به وضوح خواهید دید.

چهارم بخش خبری پردیس‌گیم که در سال 98 دستخوش تغییرات فراوان خواهد شد و به سمت رویکردی جدید حرکت می‌کند، رویکردی که در آن صرفا تعداد اخبار اهمیت ندارد، بلکه هدف آن درگیر کردن بیشتر مخاطبین با سایت است.

و پنجم شبکه‌های اجتماعی … مدتی است جریانی جدید را در شبکه‌های اجتماعی پردیس‌گیم آغاز کرده‌ایم و امسال می‌خواهیم هم از دید کمی و هم از دید کیفی، برند پردیس‌گیم را در شبکه‌های اجتماعی بسیار مطرح‌تر از گذشته کنیم.

اما همه این‌ها به کنار، به بخش ثابت مطالبی نوروزی خود می‌رسیم …

آیا توانستیم بیشتر بازی کرده و زندگی کنیم، آیا به تعادلی که همه بازی‎ها در مکانیزم‎هایشان به دنبالش هستند در زندگی خود رسیدیم؟ چقدر بازی کردیم؟ چقدر زندگی؟ چقدر رفاقت؟ چقدر مطالعه؟ چقدر زمان برای خود و بعد هم برای دیگران.

شاید همین حفظ تعادل و یافتنش بزرگترین چالش ما در زندگی امروز باشد، زمانی که می‎شود تا ساعت‎ها غرق یک صفحه مجازی بود و روزمرگی را بی‎توجه انکار کرد، اما نباید غافل شد که شاید این خود یک چاه در مقابل چاله#های پیش روی ماست، امیدوارم که هیچ یک از ما در سال 98 به داخل چاه نیفتیم.

و در آخر یک هدیه گیمینگ کوچک برای شما پردیس‌های عزیز …. تقویم گیمینگ سال 98

شما همراهان پردیس گیمی میتوانید نسخه چاپی تقویم گیمی پردیس گیم را از طریق لینک زیر خریداری نمایید:

دانلود تقویم گیمی پردیس گیم

در انتها به شما گیمرهای عزیز و همراهان خوب پردیس‌گیم می‌رسیم … از سال 97 و تجربیات تلخ و شیرین خود برایمان بگویید و البته در کنارش در آینده … از اینکه در سال آینده چه اهدافی دارید و برای چه اتفاقات گیمینگی هیجان‌زده‌ هستید؟