کالکشن Halo: The Master Chief از ویندوز 7 و 10 پشتیبانی خواهد کرد

کالکشن Halo: The Master Chief از ویندوز 7 و 10 پشتیبانی خواهد کرد

استودیوی 343 Industries تایید کرد کالکشن Halo: The Master Chief فقط مخصوص آخرین سیستم عامل نخواهد بود که یعنی از هر دو ویندوز 7 و 10 پشتیبانی می‌کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، این استودیو در پاسخ به سوال یکی از طرفداران راجع به پشتیبانی این کالکشن از ویندوز گفت:

"این انتخاب بازیکنان است که بخواهند هر یک از بازی‌های این کالکشن را تک‌تک خریداری کنند یا منتظر عرضه کامل و نهایی باشند. در حال حاضر برروی ویندوز 10 و 7 متمرکز هستیم و ویندوز 8 هنوز در دست بررسی است."

343 Industries همچنین جزئیات جالبی از نسخه PC این کالکشن به اشتراک گذاشت. برای مثال، تیم سازنده فعلا برای نرخ فریم آزاد برنامه دارند گرچه با پیشرفت در مراحل توسعه و عمیق‌تر شدن آن، باید دید چه ویژگی‌هایی برای هر بازی امکان‌پذیر است. ارائه کنترل عالی کیبورد و موس هم اولویت اول آن‌ها محسوب می‌شود.

اما مادها چه می‌شوند؟ پشتیبانی از این ویژگی‌ هم صورت می‌گیرد زیرا 343 Industries در حال حاضر با سازندگان ماد مختلفی کار می‌کند گرچه نباید انتظار پشتیبانی از مادهای رسمی را در زمان عرضه داشته باشید:

"ما در حال حاضر به‌طور نزدیک با اعضای جامعه سازنده ماد کار می‌کنیم (شامل افرادی از تیم ElDewrito) تا گزینه‌های خود برای پشتیانی از مادهای رسمی را بررسی کنیم اما در زمان عرضه چنین چیزی نخواهیم داشت. اولویت اصلی ما برای زمان عرضه، این است که یک بازی درست و بی‌مشکل برروی PC ارائه دهیم و تمرکز بزرگ ما برای امنیت/ضد تقلب (Anti-Cheat) است."

343 Industries همچنین تایید کرد کالکشن Halo: The Master Chief دارای قابلیت شخصی‌سازی "ترکیب و سازگاری (mix and match)" بازی‌های اصلی خواهد بود (تمام قطعه‌های تکی زره‌ و غیره).

343 Industries در ادامه مجددا تایید کرد تنظیمات FOV (یا Field of View) برای بازی وجود دارند:

"برای پشتیبانی از FOV جز برنامه‌هاست. ما بررسی می‌کنیم که چه سطحی از تنظیمات FOV برای هر بازی قابل پیاده‌سازی است. برای مثال، اگر تغییر FOV (میزان دید) باعث تخریب مدل یک سلاح در بازی شود، باید در آن محدودیت ایجاد کنیم."

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در تست Halo: Reach برروی PC، به این لینک مراجعه کنند.