کمپین‌های تبلیغاتی Death Stranding بزودی شروع می‌شوند

کمپین‌های تبلیغاتی Death Stranding بزودی شروع می‌شوند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، با توجه به جدیدترین اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد که Sony Interactive Entertainment و Kojima Productions خود را برای شروع کمپین تبلیغاتی یکی از بازی انحصاری PS4، یعنی Death Stranding آماده می‌کنند. حال با توجه به این اخبار، برخی بر این باورند که تاریخ انتشار این بازی نیز به زودی اعلام خواهد شد. به تازگی نیز هیدئو کوجیما که سازنده‌ی این بازی است با جیم رایان، رئیس بخش PlayStation شرکت Sony و همچنین با اعضای بخش بازاریابی این شرکت دیداری داشته و این موضوع باعث شده است که طرفداران این بازی به این نتیجه برسند که مرحله‌ی مهمی از توسعه‌ی این بازی به اتمام رسیده است.

به نظر می‌رسد کوجیما روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد چرا که او با افراد زیادی از شرکت Sony دیدار داشته است. او با دیوید بول، رئیس بخش بازاریابی جهانی این شرکت نیز دیداری داشته است. ظاهرا او کمپین تبلیغاتی این بازی را رهبری می‌کند. بول حدود دو هفته در استودیوی Kojima Productions حضور داشته است و در کنار کوجیما راه‌های بازاریابی این عنوان را بررسی می‌کرده است.

حال با تمام این تفاسیر و اطلاعات و اخباری که منتشر شده، به نظر می‌رسد که کمپین‌های تبلیغاتی این بازی به زودی شروع به کار کنند. با شروع این کمپین‌ها نیز احتمالا تاریخ انتشار این بازی نیز از سوی سازندگان بازی اعلام خواهد شد و در ضورت اعلام تاریخ انتشار این بازی تا چند هفته‌ی آتی، انتظار می‌رود تا این بازی در سال جاری میلادی عرضه شود. با توجه به این که Sony فعلا هیچ بازی انحصاری را برای عرضه در پاییز سال 2019 در نظر نگرفته است، احتمال این که این شرکت پاییز 2019 را برای این عرضه‌ی این بازی در نظر گرفته باشد، زیاد است. البته تمام این‌ها حدس و گمان‌ها ناشی از توییت‌های افرادی است که در ساخت این بازی شرکت داشته‌اند. البته استودیوی Kojima Productions محل شلوغی است و رفت و آمد زیادی در آن جا وجود دارد و افراد زیادی به آن جا سر می‌زنند. با این حال به نظر می‌رسد احتمالا شاهد اخبار جدیدی از این بازی و همچنین تاریخ انتشار آن باشیم. بازی Death Stranding هم اکنون برای PS4 در دست توسعه قرار دارد و تاریخ مشخصی نیز برای انتشار این بازی تا کنون اعلام نشده است.