برنامه‌های فروشگاه Epic مشخص شد: ذخیره‌سازی ابری، پشتیبانی از ماد، اچیومنت‌ها و بهبودهایی اساسی

برنامه‌های فروشگاه Epic مشخص شد: ذخیره‌سازی ابری، پشتیبانی از ماد، اچیومنت‌ها و مواردی دیگر

Epic Games نقشه و برنامه‌های خود برای بهبود، اصلاح و موارد جدیدی که برای فروشگاه دیجیتالی خود طی سال 2019 در نظر گرفته را مشخص کرد. با توجه به این نقشه، فروشگاه Epic اخیرا ویژگی‌های جست‌وجوی فروشگاه (Store Search)، اطلاع رسانی بازی رایگان، بهبودهای Code Redemption، کالکشن‌ها و باندل‌ها، یک حالت آفلاین، پیش‌دانلود و قیمت‌گذاری مخصوص هر منطقه را اجرا نموده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، تا 3 ماه آینده Epic Games برنامه دارد تا توانایی جست‌وجو براساس ژانر یا تگ را پیاده‌سازی کند. همچنین بهبودهایی برای حالت آفلاین، تغییراتی اساسی در مدیریت نصب Under the Hood، افزودن هاست ویدیو در فروشگاه، طراحی تازه و نوع صفحه فروشگاه، بهبود پشتیبانی از محتوای دانلودی، اضافه کردن قابلیت روشن/خاموش‌سازی ذخیره‌های ابری، اجرای قابلیت چک کردن برای محتویات اضافه و بهبود اندازه به‌روزرسانی‌ها در نظر گرفته شده است.

برنامه‌های میان مدت Epic (از 4 تا 6 ماه دیگر) فعال‌سازی بخش نقدهای کاربران، اضافه کردن لیست دلخواه، بهبود بخش‌های Newsfeed و Follow، اجرای روش‌های بیشتر برای پرداخت و ارز، سنجش ساعات حضور بازیکن در یک عنوان، پشتیبانی از ماد برای بازی‌ها، فعال‌سازی قابلیت Epic Games Overlay و بهبود بخش Library هستند.

در نهایت برنامه‌های بلند مدت Epic هم شامل اضافه کردن اچیومنت‌ها، سبد خرید، صورت‌حساب مستقیم و تغییراتی اساسی در قابلیت‌های اجتماعی می‌شود.