مدیر روابط عمومی Anthem :Bioware اینجاست که بماند؛ به روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده خوشبینیم

مدیر روابط عمومی Anthem :Bioware اینجاست که بماند؛ به روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده خوشبینیم

مشکلات بسیار عنوان Anthem، از باگ‌های بسیار گرفته تا کمبود محتوا، صدای طرفداران را در آورده اما به نظر می‌رسد که استودیو BioWare قرار نیست جدیدترین ساخته خود در این وضعیت رها کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی مدیر انجمن‌های آنلاین Bioware آقای جسی آندرسون در Reddit پستی طولانی را در واکنش به نگرانی طرفداران از عدم پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات Anthem ارسال کرده و از تعهد تیم سازنده به تغییر وضعیت این عنوان جهان آزاد آنلاین گفته است. آندرسون در این پست به مهم‌ترین مشکل بازی یعنی کمبود محتوا نیز پرداخته است.

کمبود محتوا

نمی‌توانم خیلی به این مسئله ورود کنم چرا که مربوط به بخشی می‌شود که کنترلی بر آن ندارم یا نمی‌دانم تیم سازنده برای برطرف کردن این مشکل دقیقا چه برنامه‌ای دارد. این را بدانید که من بازخوردها را از جامعه طرفداران بازی دریافت کرده و بدون کم و کاست به تیم سازنده می‌رسانم. تیم سازنده آگاه است و با همه وجود تلاش می‌کند تا به همه نگرانی‌ها رسیدگی کند.

تبدیل یک بازی یک بد، به یک بازی خوب

تمام چیزی که می‌توانم در این رابطه بگویم این است که Anthem اینجاست که بماند. آیا کارهای زیادی را برای بهبود بخش‌های مختلف بازی باید انجام دهیم؟ بله، و تیم سازنده به ارتقا وضعیت بازی و عرضه محتوای جدید برای آن کاملا متعهد است.

نتیجه‌گیری

بار دیگر می‌خواهم از جامعه طرفداران بازی بابت همه چیز تشکر کنم. تیم سازنده به همه بازخوردهای شما نسبت به Anthem گوش می‌دهد، اینکه دوست دارید بازی در چه زمینه‌ای ارتقا پیدا کند، یا در نحوه تعامل ما با جامعه طرفداران چه تغیراتی ایجاد شود. می‌دانم که خواهان عرضه هر چه سریع‌تر بروزرسانی‌ها هستید اما به زمان نیاز داریم تا مطمئن شویم که کارها درست انجام می‌شود. بسیار قدردان جامعه طرفداران هستیم و به روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌های پیشِ رو خوشبینم. در تنهایی قدرتمند، در کنار یکدیگر قدرتمندتر.

Anthem هم اکنون بر روی PC ،PlayStation 4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.