شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox احتمالا دارای موتور فیزیکی داخلی خواهد بود

شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox احتمالا دارای موتور فیزیکی داخلی خواهد بود

نسل بعدی کنسول‌های PlayStation و Xbox در دست ساخت هستند اما خارج از شایعات، فعلا جزئیات کمی از آن‌ها می‌دانیم. شایعه جدیدی که طی روزهای گذشته در فضای مجازی چرخیده، حاکی از آن است که کنسول نسل بعدی Xbox دارای یک ویژگی خواهد بود که شرایط را تا حد زیادی برای توسعه‌دهندگان تغییر می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، در ویدیوی جدید به اشتراک گذاشته شده توسط کانال Skullzi TV در یوتیوب، مشخص شده که پتنت جدید Microsoft نشان می‌دهد کنسول نسل بعدی Xbox دارای موتور فیزیکی داخلی خواهد بود. این مدل نقش موتور فیزیکی بازی‌های نسل بعدی را دارد و امکانات جالب زیادی را برای سازندگان فراهم می‌کند.

با توجه به شایعات، کنسول نسل بعدی Xbox در دو مدل متفاوت منتشر می‌شود که فعلا آن‌ها را با نام رمزی Lockhart و Anaconda می‌شناسیم. اولین آن‌ها برای کاهش قیمت، فاقد دیسک خواهد بود، در حالی که دومین مدل بسیار قدرت‌مندتر است.

از آنجا که Microsoft احتمالا در E3 2019 راجع به کنسول‌های نسل بعدی Xbox صحبت خواهد کرد، شاید زمان زیادی نباید صبر کنیم تا از آینده خبردار شویم. در صورت انتشار جزئیات بیشتر، ما شما را به‌روز خواهیم گذاشت پس منتظر باشید.