دانلود موسیقی متن بازی Castlevania: Lords of Shadow (نسخه های Exclusive Director’s Cut و Expanded)

دانلود موسیقی متن بازی Castlevania Lords of Shadow

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Castlevania: Lords of Shadow، اثر Oscar Araujo در خدمت شما هستیم.

بازی Castlevania: Lords of Shadow عنوانی در سبک اکشن ماجرایی Hack & Slash و ریبوتی بر سری Castlevania محسوب می‌شود که توسط استودیوی MercurySteam و با همکاری Kojima Productions توسعه یافته و توسط کمپانی Konami در 5 اکتبر سال 2010 برای پلی استیشن 3 و Xbox 360، و در 27 آگوست 2013 در قالب نسخه‌ی کامل Ultimate Edition برای پلتفرم PC نیز عرضه شد. داستان این بازی در زمان قرون وسطی اتفاق افتاده و بازیکن را در نقش Gabriel Belmont، یکی از اعضای Brotherhood of Light، قرار می‌دهد که برای به زندگی بازگرداندن همسرش که کشته شده، به مبارزه با گروهی با نام Lords of Shadow می‌رود.

این بازی در ابتدا فقط با نام Lords of Shadow و بدون هیچ گونه ارتباطی به سری Castlevania معرفی شد تا نه تنها دست سازندگان را برای تغییر داستان این سری باز بگذارد، بلکه تاثیر منفی‌ای نیز بر روی عنوان دیگر این سری با نام Castlevania Judgment که عنوانی فایتینگ برای کنسول Wii بوده و در شرف عرضه شدن بود، نگذارد. بعد از عرضه شدن نیز، این بازی نه تنها توانست که نمرات بالایی را از سوی منتقدان دریافت کند، بلکه از نظر مالی نیز رکوردهای فروش سری Castlevania را جابجا کرده و به پرفروش‌ترین عنوان در تاریخ این سری تبدیل شد. همین مسئله باعث شد که Konami درخواست ساخت دو عنوان دیگر در سری Lords of Shadow را به استودیوی MercurySteam بدهد که به ساخت دو بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate و Castlevania: Lords of Shadow 2 ختم شد.

دانلود موسیقی متن بازی Castlevania Lords of Shadowدانلود موسیقی متن بازی Castlevania Lords of Shadow

Castlevania ~Lords of Shadow~ Exclusive Director's Cut Soundtrack

Castlevania – Lords of Shadow ~ The Expanded Soundtrack

ناشر: Sumthing Else Music Works

تاریخ انتشار: 29 اکتبر 2013

قیمت کلی (صرفا جهت اطلاع!): نامشخص – آلبوم موسیقی Director's Cut دیگر برای فروش موجود نیست

تعداد قطعات موسیقی: جمعا 124 قطعه

مدت زمان کلی: 04 ساعت و 45 دقیقه و 20 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Oscar Araujo

دانلود موسیقی متن

دانلود آلبوم Exclusive Director's Cut با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 230.06 مگابایت)

دانلود آلبوم Expanded با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 393.40 مگابایت)

نکته: آلبوم Expanded شامل تمام قطعات بازی به صورت Game Rip، و آلبوم Exclusive Director's Cut شامل برخی قطعات اختصاصی و قبلا عرضه نشده است که به خاطر موجود نبودن برای خرید، دیگر در دسترس نیستند.

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Intro [موسیقی پیشنهادی]

Hunting Path [موسیقی پیشنهادی]

The Ice Titan

Maze Gardens [موسیقی پیشنهادی]

Castle Hall

The God Mask

Belmont's Theme

Love Lost ~ The Final Battle [موسیقی پیشنهادی]

Into Darkness

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم