تاریخ انتنشار بازی DayZ برای Xbox One مشخص شد

تاریخ انتنشار بازی DayZ برای Xbox One مشخص شد

به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، بالاخره تاریخ انتشار نسخه‌ی Xbox One این بازی مشخص شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Dualshockers، استودیوی Bohemia Interactive، سازنده‌ی بازی DayZ در پیامی اعلام کرد که دارندگان کنسول Xbox One می‌توانند از تاریخ 27 مارس (7 فروردین) سال جاری این بازی را تجربه کنند.

آن‌ها اعلام کردند که قصد دارند تا بروزرسانی‌ها و بهبودهایی را تا عرضه‌ی نسخه Xbox One برای این بازی منتشر کنند تا مشکلات آن هنگام عرضه برای Xbox One کمتر شود و تجربه‌ی بهتری را برای کاربران رقم بزند. این بروزسانی‌ها قرار است گرافیک بازی را بهبود ببخشد و عملکرد بخش inventory بازی و گیم‌پلی بازی نیز دچار تغییراتی بشود. همچنین قرار است تا با انتشار این بازی، از حالت Xbox Game Preview خارج شود.

زمان زیادی از عرضه‌ی این بازی به صورت Early Access در سال 2013 می‌گذرد و در ماه آگوست سال قبل بود که بازی به صورت Xbox Game Preview در دسترس قرار گرفت.استودیوی Bohemia Interactive امید زیادی داشت که بتواند این بازی را در سه ماهه‌ی اول امسال عرضه کند و به نظر می‌رسد که این استودیو در مسیر درستی قرار دارد و توانسته به هدف خود برسد.

قبلا نیز این استودیو عنوان کرده بود که قصد دارد تا نسخه‌ی PS4 این بازی را به طور همزمان با نسخه‌ی Xbox One این بازی عرضه کند اما تا کنون اطلاعات دقیقی از تاریخ انتشار این بازی برای PS4 از سوی سازندگان منتشر نشده است و تنها چیزی که مشخص است نسخه‌ی PS4 بازی DayZ در تاریخی نامعلوم در سال 2019 عرضه خواهد شد. قیمت نسخه‌ی Xbox One این بازی نیز 49.99 دلار تعیین شده است.