به روز‌رسانی جدید Red Dead Online؛ اضافه شدن حالت جدید Spoils of War به بازی

Red Dead Online

روز گذشته (چهارشنبه) استودیو Rockstar به روزرسانی جدیدی را برای بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 که تحت عنوان Red Dead Online شناخته می‌شود، منتشر کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل gamespot در این آپدیت محتویات تازه‌ای مانند چندین لباس و تجهیزات جانبی جدید به اضافه شده است. اما مهمترین ویژگی این آپدیت اضافه شدن حالت جدید بخش Showdown به نام Spoils of War به بازی است. این حالت چندنفره بین 2 تا 16 بازیکن را پشتیبانی می‌کند. ماموریت تیم‌ها در این بخش دستبرد زدن به لوت‌های تیم مقابل و البته محافظت از ذخایر تیم است. در نهایت تیمی که در انتهای بازی توانسته باشد لوت بیشتری را به دست بیاورد به عنوان برنده بازی انتخاب خواهد شد.

Spoils of War در مکان‌های مختلفی مانند Valentine و Fort Mercer قابل بازی است. Rockstar برای ترغیب کاربران به تجربه Spoils of War، برای برندگان این حالت 8 Dynamite Arrows را به عنوان جایزه در نظر گرفته است. علاوه بر این توسعه‌دهندگان برای این هفته 20 درصد XP بیشتر را به تمام حالت‌های Showdown اختصاص دادند.

در کنار این حالت، Rockstar آیتم‌های پوشیدنی و تجهیزات کمیاب جدیدی را نیز به Red Dead Online اضافه کرده است که این ایتم‌ها از روز گذشته در فروشگاه‌های Wheeler، Rawson & Co Catalogue تا مدت زمان محدودی قابل خریداری هستند.

لباس‌های جدیدی که در این آپدیت به بازی اضافه شده‌اند:

  • The Tasman Outfit (فقط برای شخصیت‌های مرد)
  • The Danube Outfit (فقط برای شخصیت‌های زن)
  • Tied Pants
  • Hitched Skirt (فقط برای شخصیت‌های زن)
  • Winter Shotgun Coat
  • Gardenia Hat
  • Squat Stovepipe Top Hat

پیش از این روز‌رسانی هفته گذشته Red Dead Online رویداد Free Roam Fool`s Gold را به بازی اضافه کرده بود. در آینده هم به روزرسانی‌های جدیدی به نام‌های Smoke و Plunder از سوی Rockstar برای بخش Showdown بازی منتشر خواهد شد.