رئیس FromSoftware: برای ساخت Sekiro: Shadows Die Twice از Tenchu الهام گرفتیم

Sekiro Shadows Die Twice

هیدتاکا میازاکی، رئیس کمپانی FromSoftware درباره الهام گرفتن بازی Sekiro: Shadows Die Twice از سری بازی‌های Tenchu صحبت کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers زمانی که در مراسم The Game Awards 2017 تیزر کوتاهی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد بسیاری تصور می‌کردند که این تیزر یا برای بازی Bloodborne 2 است و یا نسخه جدید از سری بازی های Tenchu، عنوانی که FromSoftware در گذشته بر روی آن کار کرده بود. با این وجود چندین ماه بعد و در مراسم E3 2018 مشخص شد که برخلاف تصور عموم بازی یک IP کاملا جدید تحت عنوان Sekiro: Shadows Die Twice است.

با این وجود هیدتاکا میازاکی، رئیس FromSoftware در گفت و گویی که به تازگی با Variety انجام داده بود تایید کرد این استودیو در ابتدا به دنبال ساخت این بازی به عنوان قسمتی از سری بازی‌های Tenchu بود. میازاکی در این باره گفت:

"برای ساخت بازی از Tenchu خیلی الهام گرفتیم. در ابتدا حتی به فکر این بودیم که Sekiro: Shadows Die Twice را به عنوان قسمتی از سری بازی‌های Tenchu بسازیم. البته ما از بازی‌ها و عناوین دیگری نیز الهام گرفتیم اما با این وجود من فکر می‌کنم که Tenchu الهام بخش‌ترین بازی برای ما بود."

در حال حاضر 10 سال از زمان انتشار بازی Tenchu: Shadow Assassins آخرین قسمت از سری بازی‌های Tenchu می‌گذرد و طرفدران این سری بسیار امیدوار هستند که روزی قسمت جدیدی از این بازی ساخته شود. با این وجود شما می‌توانید بازی Sekiro: Shadows Die Twice را از جمعه هفته آینده (2 فروردین) بر روی پلتفرم PC، PS4 و یا Xbox One خود تجربه کنید.