استودیو تازه تاسیس مایکروسافت، The Initiative، خود را با انتشار یک ویدیو معرفی کرد

استودیو تازه تاسیس مایکروسافت، The Initiative، خود را با انتشار یک ویدیو معرفی کرد

استودیو بازی‌سازی جدید شرکت Microsoft یعنی The Initiative که کمتر است یک سال پیش تاسیس شد، به تازگی با انتشار یک ویدیو خود را معرفی کرده است.

به گزارش پردیس گیم، در جریان رویداد E3 2018 بود که فیل اسپنسر با حضور بر روی استیج از تصاحب چندین استودیو از جمله Ninja Theory ، Compulsion Games و Undead Labs خبر داد. در همان زمان Microsoft همچنین تاسیس استودیو The Initiative در سانتا مونیکا را نیز تایید کرد. امروز در ویدیو جدیدی که منتشر شده، بیشتر با این استودیوِ تحت اختیار و حمایت مالی Xbox Game Studios و Microsoft آشنا می‌شویم.

اگر در جریان نیستید شاید برایتان جالب باشد که بدانید The Initiative توسط دارل گالاگر رهبری می‌شود. گالاگر یک بازی‌ساز با سابقه است که پیش از این در استودیوهایی چون Activision ،Sony ،THQ Nordic و Rockstar فعالیت کرده است. اگر از طرفداران بازآفرینی Tomb Raider باشید ممکن دارل گالاگر را بشناسید، در زمان ساخت این بازی گالاگر رئیس استودیو Crystal Dynamics بود. او یکی از چندین بازی‌سازی است که در ویدیو معرفی The Initiative حضور دارد و از اهداف چالش برانگیز استودیو می‌گوید.

در ویدیو معرفی برخی دیگر از اعضای ارشد این استودیو از جمله مدیر تولید برین وسترگارد، طراح ارشد درو موری، مدیر فنی ویلیام آرکبل و کارگردان روایت بلیک فیشر نیز حضور دارند. همه این افراد بر اظهارات دارل گالاگر تایید دارند و به دنبال اتحادی قدرتمند برای کنار زدن محدودیت‌های بازی‌سازی هستند. به طور کلی در این ویدیو از اهدافی صحبت می‌شود که برای استودیویی با سابقه کمتر از یک سال، کمی بلندپروازانه به نظر می‌رسند. این انگیزه انتظار را هم برای معرفی عنوان جدید The Initiative سخت می‌کند.

در ادامه ویدیو معرفی The Initiative را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه