خالق Dead Space تمایل دارد تا یک نسخه‌ی جدید از این سری را بسازد

خالق Dead Space تمایل دارد تا یک نسخه‌ی جدید از این سری را بسازد

به گزارش پردیس گیم و یه نقل از وب سایت Comicbook، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، آقای گلن اسکوفیلد (Glen Schofield)، خالق سری Dead Space به تازگی مصاحبه‌ای که با شوی The Game Informer داشت و در آن مصاحبه نیز بارها از وی در مورد این که در آینده قصد دارد تا برای کدام یک از سری بازی‌هایی که تا به حال روی آن‌ها کار کرده دنباله‌ای بسازد، مورد سوال قرار می‌گرفت. بالاخره نیز مشخص شد که وی علاقه دارد تا دوباره بر روی سری Dead Space کار کند و کار کردن در سبک‌های وحشت و بقا را دوست دارد و امیدوار است تا بازی جدیدی از این سری را در آینده بسازد.

وی در ادامه گفت که در صورت ساختن ادامه‌ی این سری، قصد ندارد تا داستان نسخه‌های دوم و سوم بازی را در این دنباله ادامه دهد و این کار را امری مشکل خواند. همچنین وی گفت که از نظر من اگر Dead Space 4 منتشر شود، در این اوضاع حال حاضر بازار بازی‌های ویدیویی فروش خوبی را به دست نخواهد آورد و شرکت EA نیز در حال حاضر کمتر به بازی‌های تک نفره علاقه مند است و ترجیح می‌دهد تا بازی‌های پول ساز‌تری را تولید و عرضه کند. برای همین اگر تصمیم بر بازگشت این سری باشد، باید المان‌های چند نفره و بخش آنلاین نیز به بازی اضافه شود.

علاوه بر تمام صحبت‌هایی که اسکوفیلد در رابطه با احتمال ساخت نسخه‌ی جدیدی از سری Dead Space انجام داد، گفت که ایده جدیدی من ساخت یک بازی علمی تخیلی با تم دارک است مانند Alien و Mass Effect که البته تاریک تر از این دو بازی باشد. آخرین بازی که از سری Dead Space منتشر شد، نسخه‌ی سوم آن بود که مربوط به 6 سال پیش است و حال باید منتظر ماند و دید که نسخه‌ی جدیدی از این سری در آینده ساخته خواهد شد یا خیر.