Turn 10 Studios تایید می‌کند: Forza Motorsport 8 در مراحل اولیه توسعه قرار دارد

چندی پیش بود که استودیو Turn 10 اعلام کرد بر روی Forza Motorsport 8 کار نمی‌کند و به جای آن اعضای این توسعه دهنده تمرکز خود را به طور کامل بر روی به روز رسانی نسخه هفتم گذاشته‌اند چرا که در نظر دارند آن را تا حد ممکن گسترش دهند و محتویات بیشتری را برای طرفداران به ارمغان بیاورند. در هر حال با توجه به بیانیه رسمی استودیو، آن‌ها سرانجام به سراغ بازی بعدی از این سری رفته‌اند و در حال حاضر مقدمات ساخت آن را فراهم می‌کنند.

کارگردان سری، "دن گرینوالت"، در به روز رسانی ماهانه Forza تایید کرد که عنوان Forza Motorsport 8 در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و وارد فاز مفهوم سازی شده است. این احتمالا بدان معنی است که ما در سال جاری شاهد عرضه بازی نخواهیم بود و احتمالا Forza 8 کی بازی نسل بعدی می‌باشد.

گرینوالت در این باره گفت:

"تعداد زیادی از تیم اصلی ما در حال انتقال به پروژه بعدی هستند. بنابراین ما وارد مرحله مفهوم‌سازی می‌شویم."

نکته جالب دیگر آن است که استودیو Turn 10 اینبار رویه‌ای متفاوت در پیش گرفته و راه آن‌ها دستخوش تغییراتی اساسی شده است. به نظر می‌رسد که آن‌ها می‌خواهند جامعه طرفداران بازی از همین ابتدا وارد توسعه پروژه بعدی شوند تا نتیجه چیزی باشد که بازیکنان را راضی نگه‌ دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، گرینوالت در ادامه توضیح داد:

"قبلاََ فاز مفهومی یک مرحله نهان و نچندان جداگانه بود. ما نیز چنین رویه‌ای را داشتیم، ما با همکاران خود کار می‌کردیم و مفاهیم نهایی را از خودمان ارائه می‌دادیم اما اینبار می‌خواهیم رویه تازه‌ و نویی را در پیش بگیریم. ما می‌خواهیم با جامعه طرفداران چنین کاری را انجام دهیم. نتیجه چه می‌شود؟ من واقعا نمی‌دانم اما خبر بزرگ این است که تیم ما در حال انتقال به پروژه بعدی می‌باشد، پروژه‌ای که قرار است اینبار آن را به طور متفاوتی پیش ببریم. ما به طرفداران گوش می‌دهیم و از آن‌ها می‌خواهیم از طریق Discord ما با در ارتباط باشند. "

نظر شما در این باره چیست؟