بازی Devil May Cry 5 دومین عرضه بزرگ تاریخ شرکت Capcom برروی PC را داشته است

بازی Devil May Cry 5 دومین عرضه بزرگ تاریخ شرکت Capcom برروی PC را داشته است

به نظر می‌رسد Capcom باری دیگر به دوران طلایی خود بازگشته است. بازی Resident Evil 2 Remake این شرکت که چند ماه پیش عرضه شد، نسبت به نسخه‌ی قبلی این سری یعنی Resident Evil 7 سه برابر محبو‌ب‌تر بوده و اکنون آخرین بازی آن‌ها یعنی Devil May Cru 5 نیز با گذشت از هر دوی آن‌ها، دومین عرضه بزرگ را در تاریخ بازی‌های Capcom برروی PC داشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، در حال حاضر این بازی به رقم بیش از 89000 بازیکن هم‌زمان رسیده و احتمال اینکه این رقم در روزهای آینده و آخر هفته نیز افزایش پیدا کند وجود دارد. البته احتمال رسیدن به رکورد Monster Hunter World، بزرگ‌ترین بازی Capcom برروی PC که در هنگام عرضه در ماه آگوست 300,000 هزار بازیکن داشته، بسیار کم است.

پلتفرم PC همیشه جزو اولویت‌های Capcom نبوده ولی اکنون از آن جایی که بازیکنان PC تمایل بیشتری به بازی‌کردن نشان داده‌اند، سیاست‌های این شرکت تغییر کرده است. ماه گذشته، مدیر اجرایی Capcom یعنی "هاروشیرو سوجیموتو" اعلام کرد که Monster Hunter World برروی استیم عملکردی فراتر از انتظارات آن‌ها داشته و پلتفرم PC نیز برای آن‌ها بسیار مهم است.

شما می‌توانید نقدوبررسی پردیس‌گیم از Devil May Cry 5 را از طریق این لینک مطالعه نمایید. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.