محتویات رایگان جدیدی برای Divinity: Original Sin 2 در راه است

محتویات رایگان جدیدی برای  Divinity: Original Sin 2 در راه است

در سال 2017 بود که بازی Divinity: Original Sin 2 منتشر شد و توانست موفقیت‌های بسیاری را نیز به دست آورد. این بازی توانست با داستان و گیم پلی بسیاری خوبی که ارائه می‌داد، نظر مثبت گیمرها و منتقدان را به خود جذب کند و تحسین همگان را به دست آورد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت dualshockers، حال در جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی، به تازگی استودیوی Larian که سازنده‌ی بازی است اعلام کرد که قرار است محتویات جدید و رایگانی برای این بازی در سال 2019 منتشر شود.

اولین بخش از این محتویات که Gift Bags نام دارد، روز گذشته منتشر شد. این اولین Gift Bags بود که برای بازی منتشر شد و قرار است تعدادی دیگر نیز در آینده منتشر شود. به گفته‌ی سازندگان بازی این Gift Bags‌ها با لوت باکس تفاوت دارند. در این Gift Bags‌ها قرار است ویژگی‌های جدیدی به بازی در بخش شخصی سازی شخصیت بازی اضافه شود مانند تغییر حالت مو و چهره در طول بخش داستانی بازی.

دومین Gift Bags این بازی قرار است در زمانی نامعلوم در سال 2019 عرضه شود و هنوز زمان مشخصی برای عرضه‌ی این محتوای رایگان از سوی سازندگان این بازی اعلام نشده است. به گفته‌ی سازندگان بازی قرار است در این Gift Bags که در حال حاضر با همکاری دو استودیوی اروپایی Fools Theory و Anshar Studios در دست توسعه است، ویژگی‌های بیشتری در بخش شخصی سازی به بازی اضافه شود و همچنین ویژگی‌های دیگری نیز قرار است به بازی اضافه شود که تا کنون جزئیات آن اعلام نشده و فقط سازندگان بازی در این رابطه گفتند که از مادهایی که تا به امروز برای بازی ساخته شده است، برای ساخت محتوایات جدید برای بازی الهام گرفته‌اند.

با وجود این که تنها به دو Gift Bags اشاره شده، اما سازندگان این بازی اعلام کردند که تعداد Gift Bags‌های که برای این بازی در راه است بیش از این ها خواهد بود و در بروزرسانی‌های رایگانی که در طی سال جاری برای بازی عرصه می‌شود، به بازی اضافه خواهد شد. بازی Divinity: Original Sin 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های MAC، PC،PS4 و Xbox One در دسترس است.