از راب تا کایلی؛ اعضای خانواده «کارداشیان-جنر» هر کدام چه مقدار ثروت دارند؟

در روزهای اخیر مجله فوربس اعلام کرده که کایلی جنر با ۲۱ سال سن به جوان ترین میلیاردر خود ساخته جهان تبدیل شده است که در مقاله ای جداگانه به نحوه رسیدن او به این ثروت هنگفت خواهیم پرداخت. در این مطلب می خواهیم در مورد ثروت و سبک زندگی خانواده کارداشیان-جنر صحبت کنیم که جنجالی ترین خانواده در دنیای معاصر سلبریتی ها بوده و هر روز خبر جدیدی در مورد آن ها مخابره می شود که معمولاً با جنجال همراه است. این خانواده ثروتمند و مشهور همواره در نشان دادن ثروت هنگفت خود کوتاهی نکرده اند. آن ها مهمانی های مجلل برگزار می کنند، روی فرش قرمز با لباس های گران قیمت و فاخر برند ورساچه راه می روند و برای نوزدانشان کت های خزدار ۱۰٫۰۰۰ دلاری می خرند.

اما آیا از خود پرسیده اید که اعضای این خانواده به صورت جداگانه چقدر ثروت دارند و چه عضوی از این خانواده بیش از دیگران درآمد دارد یا دستمزد می گیرد؟ در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ثروت هر یک از اعضای خانواده کارداشیان-جنر آشنا کنیم؛ از کمترین دارایی تا بیشترین آن.

۸- راب کارداشیان

ثروت خالص: ۱۰ میلیون دلار

ثروت خانواده کارداشیان-جنر

راب کارداشیان، ۳۱ ساله، کوچکترین فرزند کریس جنر از ازدواج اول اوست که کم اهمیت ترین و ناشناخته ترین فرد خانواده کارداشیان ها و جنرها است. ۱۰ میلیون ثروت او حاصل حضور او در سریال ریالیتی شو «همراه با کارداشیان ها» (Keeping Up With the Kardashians) و اسپین آف آن با عنوان «راب و چینا» (Rob & Chyna) است. همچنین وی یک کمپانی به نام «Arthur George Socks» تاسیس کرده که پس از همکاری با کمپانی «Kylie Shop» که متعلق به خواهر کوچکترش، کایلی جنر، است توانسته شرایط اقتصادی خوبی را تجربه کند.

۷- کندال جنر

ثروت خالص: ۳۰ میلیون دلار

ثروت خانواده کارداشیان-جنر

کندال جنر صاحبت یک کمپانی تولید لباس با مشارکت خواهرش، کایلی، بوده و قراردادهای تبلیغاتی بسیار قابل توجهی با برندهای معروف مانند آدیداس، کالوین کلین و مانگو دارد و چهره اصلی کمپانی هایی مانند Estée Lauder و La Perla است. او همچنین بیشترین دستمزد را در میان دیگر مدل ها در سطح جهان دریافت می کند و به ادعای مجله فوربس، تنها در سال ۲۰۱۸، نزدیک به ۲۲٫۵ میلیون دلار در این زمینه درآمد داشته است.

بیشتر بخوانید: ثروتمندترین سلبریتی های آمریکا در سال ۲۰۱۸؛ جرج لوکاس، کایلی جنر و جی زی

۶- کورتنی کارداشیان

ثروت خالص: ۳۵ میلیون دلار

ثروت خانواده کارداشیان-جنر

همانطور که فصل اخیر سریالی ریالیتی شو «همراه با کارداشیان ها» نشان می دهد، کورتنی کارداشیان علاقه بسیار کمتری نسبت به خواهران دیگرش در زمینه فعالیت های اقتصادی دارد. منبع اصلی درآمد او همین سریال است که سالانه مبلغی در حدود ۴٫۳ میلیون دلار را به جیب او سرازیر می کند. البته این مبلغ پس از امضای قراردادی به مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار بین این خانواده و یک کمپانی دنیای سرگرمی که ساخت سریال را بر عهده دارد افزایش یافته است. درآمدهای جانبی بزرگ ترین خواهر خانواده کارداشیان-جنر از قراردادهای مختلف با برندها و تبلیغاتش برای محصولات آرایشی بهداشتی مانند Manuka Doctor بدست می آید.

۵- کلویی کارداشیان

ثروت خالص: ۴۰ میلیون دلار

ثروت خانواده کارداشیان-جنر

در طی سال های اخیر درآمدهای کلویی کارداشیان به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است. در سال ۲۰۱۳، فوربس برآورد کرد که وی سالیانه حدود ۱۰ میلیون دلار درآمد دارد که این مبلغ در سال ۲۰۱۶ به ۱۵ میلیون دلار برای هر سال رسید. در طی آن سال ها، کلویی با بهره بردن از کاهش وزن خود و نوشتن کتاب پرفروش «Strong Looks Better Naked» توانست درآمد قابل توجهی به دست آورد. او همچنین در سال ۲۰۱۶، کمپانی تولید لباس «Good American» را تاسیس کرد که در اولین روز فعالیت خود یک میلیون دلار سود کسب کرد و به سرعت به بزرگترین کمپانی تولید کننده لباس های جین در جهان تبدیل شد. در سال ۲۰۱۸، ثروت او ۴۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. کلویی اکنون در حال ساخت یک سریال تلویزیونی جنایی است، به عنوان مجری و تهیه کننده اجرایی یک برنامه تلویزیونی به نام «Revenge Body» است و از قراردادهای تبلیغاتی متنوعی که دارد لذت می برد. کمپانی آمازون اخیراً اسپانسرینگ حمام بچه تازه متولد شده او را بر عهده گرفته است.

۴- کریس جنر

ثروت خالص: ۹۰ میلیون دلار

ثروت خانواده کارداشیان-جنر

کریس جنر، مادر خانواده کارداشیان-جنر بخش قابل توجهی از ثروت خود را از محل حضور در سریال ریالیتی شو «همراه با کارداشیان ها» بدست آورده و علاوه بر این که مادر خانواده است، مدیریت درآمدها و کسب و کارهای بعضی از فرزندانش را نیز بر عهده دارد و بدین ترتیب ۱۰ درصد از درآمدهای فرزندانش به او تعلق می گیرد. بر اساس برآوردهای مجله فوربس در سال ۲۰۱۶، وی سالانه ۱۱٫۵ میلیون دلار درآمد داشت اما با توجه به قراردادهایی که در ۲ سال اخیر فرزندانش امضا کرده اند با اطمینان می توان گفت که مبلغ این درآمد ها به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. سال گذشته بود که اعلام شد وی ۶۰ میلیون ثروت دارد اما امسال این ثروت با ۳۰ میلیون دلار افزایش به ۹۰ میلیون دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: سلاطین شبکه های اجتماعی؛ با پردرآمدترین سلبریتی های اینستاگرام آشنا شوید

۳- کایتلین جنر

ثروت خالص: ۱۰۰ میلیون دلار

ثروت خانواده کارداشیان-جنر

ثروت خالص کایتلین جنر ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود که بخش زیادی از آن از محل سریال ریالیتی شو او با نام «من کیت هستم» (I Am Cait) و همچنین فروش قابل توجه کتاب پرفروش خاطرات او با عنوان «رازهای زندگی من» (The Secrets of My Life) بدست آمده است. همچنین او به سخنرانی در انظار عمومی پرداخته و از چندین قرارداد تجاری و تبلیغاتی با کمپانی هایی مانند MAC درآمدهای قابل توجهی دارد. درآمد جانبی او از قراردادهای گذشته اش، زمانی که یک ورزشکار المپیکی بود را نیز باید به این فهرست اضافه کرد.

۲- کیم کارداشیان

ثروت خالص: ۳۵۰ میلیون دلار

ثروت خانواده کارداشیان-جنر

کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۸ و برای اولین بار در رتبه چهارم فهرست فوربس از ثروتمندترین زنان خود ساخته ایالات متحده قرار گرفت که ثروت او را ۳۵۰ میلیون دلار تخمین زده بود. او که مشهورترین عضو خانواده کارداشیان-جنر است ثروتش را مرهون نام خود و شهرتش در دنیای ریالیتی شوهاست. در سال های اخیر، کیم کارداشیان یک بازی موبایلی موفق با نام Kim Kardashian: Hollywood، یک اپلیکیشن ایموجی به نام Kimoji، یک کمپانی محصولات آرایشی بهداشتی به نام KKW Beauty و یک خط تولید عطر به نام KKW Fragrance راه اندازی کرده که درآمد قابل توجهی را نصیب او کرده اند.

۱- کایلی جنر

ثروت خالص: یک میلیارد دلار

ثروت خانواده کارداشیان-جنر

کوچکترین عضو خانواده کارداشیان-جنر با اختلافی فاحش، ثروتمندترین عضو خانواده نیز هست. عکس او در آگوست ۲۰۱۸ روی جلد چهارمین گزارش سالانه مجله فوربس در مورد ثروتمندترین زنان خودساخته ایالات متحده قرار گرفت. فوربس برآورد کرده بود که این جوان ۲۰ ساله (اکنون ۲۱ ساله) در کمترین حالت ممکن حدود ۹۰۰ میلیون دلار ثروت دارد. در مارس ۲۰۱۹، مجله فوربس تایید کرد که کایلی جنر به جوان ترین میلیاردر جهان و جوان ترین میلیاردر خود ساخته تاریخ در سن تنها ۲۱ سالگی تبدیل شده است.

بخش اعظم این ثروت از محل کمپانی محصولات آرایشی کایلی با نام Kylie Cosmetics بدست آمده که به ادعای مجله فوربس دستکم ۹۰۰ میلیون دلار ارزش دارد. جالب این که این کمپانی تنها ۷ کارمند تمام وقت و ۵ کارمند پاره وقت داشته و مالکیت کامل آن در اختیار کایلی جنر است. وی همچنین از محل سریال ریالیتی شو خانوادگی اش، سریال اسپین آف کوتاه عمر خودش با عنوان «زندگی کایلی» (Life of Kylie)، خط تولید لباس مشترکش با کندال، قراردادهای تبلیغاتی اش با برندهای مشهوری مانند آدیداس و PacSun و همچنین تبلیغات اینستاگرامی میلیون ها دلار در سال درآمد دارد.

بیشتر بخوانید: استخدام آتش نشان خصوصی توسط کیم کارداشیان و شوهرش برای نجات عمارت ۶۰ میلیون دلاری

نوشته از راب تا کایلی؛ اعضای خانواده «کارداشیان-جنر» هر کدام چه مقدار ثروت دارند؟ اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.