Control در زمان عرضه از حالت بازی New Game+ و قابلیت Photo Mode پشتیبانی نخواهد کرد

Control در زمان عرضه از حالت بازی New Game+ و قابلیت Photo Mode پشتیبانی نخواهد کرد

کارگردان عنوان Control آقای میکائیل کاسورینن تایید کرد که بازی در زمان عرضه در اواخر سال جاری میلادی فاقد حالت New Game+ و قابلیت Photo Mode خواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameInformer ،DualShockers در پوشش اختصاصی جدیدترین شماره مجله خود به عنوان جدید Remedy Entertainment و 505 Games یعنی Control پرداخته و همین موضوع باعث شده که طی روزهای گذشته جزئیات جدید بسیاری از این بازی منتشر شود. بعد از تایید عرضه بسته الحاقی، میکائیل کاسورینن امروز از عدم وجود دو قابلیت رایج و پرطرفداران در زمان عرضه بازی گفته است.

همانطور که در عنوان مطلب خواندید، این دو قابلیت Photo Mode و حالت بازی New Game+ هستند. کاسورینن در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود قابلیت New Game+ به یک "نه" قاطع بسنده کرده است. از آنجا که Control از یک درخت مهارت استفاده می‌کند و بازی نیز نسبت به عناوین قبلی Remedy Entertainment به شدت غیر خطی‌تر است، در واقع گنجاندن قابلیتی مانند New Game+ غیر منطقی به نظر می‌رسد. حداقل سازندگان فعلا برنامه‌ای برای اضافه کردن این قابلیت ندارند.

اما در مورد وجود قابلیت Photo Mode، پاسخ کارگردان Control "در زمان عرضه خیر" بود. فیزیک جالب Control و محیط‌های عجیب غریب آن از نظر بصری قابل توجه هستند بنابراین وجود قابلیت Photo Mode می‌تواند اشتیاق بازیکنان برای خلق آثار جذاب و منحصر به فرد را برانگیزد. خوشبختانه از پاسخ میکائیل کاسورینن اینطور بر می‌آید که Remedy Entertainment برای اضافه کردن قابلیت Photo Mode برنامه دارد و شاید این امکان پس از عرضه بازی محقق شود.

Control در اواخر سال جاری میلادی برای PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.