سیستم گزارش کاربران متقلب به بازی Apex Legends اضافه خواهد شد

Apex legends

Respawn Entertainment استودیو سازنده بازی Apex Legends تایید کرد که به زودی سیستم گزارش بازیکنان متقلب را به این بازی اضافه خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook لی هورن (Lee Horn) مدیر تولید این بازی روز گذشته با تایید این خبر اعلام کرد که Respawn شکایات بسیاری درباره تقلب کردن برخی بازیکنان در Apex Legends، مخصوصا بر روی نسخه PC بازی دریافت کرده است.

"جزئیات بیشتری از این سیستم را مدیر انجمن ما، جی، به زودی منتشر خواهد کرد اما باید بگویم که به طور قطع این ویژگی به بازی اضافه خواهد شد"

همانطور که می‌دانید در حال حاضر امکان گزارش کاربران متقلب در بازی Apex Legends وجود دارد اما روند این گزارش کمی کند و مبهم است. در واقع این ویژگی به مانند دیگر بازی‌های آنلاین رقابتی در داخل بازی وجود ندارد و کاربران برای گزارش افرارد متقلب مجبور هستند که فرم گزارش خود را در وبسایت EA پر کنند.

اگرچه تقلب کردن در حال حاضر یک مسئله بزرگ و شایع در Apex Legends نیست اما تعداد بازیکنان متقلب در این بازی نیز کم نیست. Respawn اعلام کرده است که در دو هفته ابتدایی عرضه بازی،‌16000 حساب کاربری از بازیکنان Apex Legends را به دلیل تقلب در بازی مسدود کرده است. به بیان دیگر با گسترده‌تر شدن بازی و افزایش تعداد بازیکنان Apex Legends یقینا تعداد کاربران متقلب آن هم بیشتر خواهد شد اما از طرف دیگر با بهبود سیستم گزارشات، کاربران بیشتری به استفاده از این ویژگی روی خواهند آورد. در حال حاضر زمان دقیقی برای اضافه کردن این ویژگی به بازی اعلام نشده است.

Apex Legends در حال حاضر بر روی Xbox One، PC و PS4 در دسترس است.