گزارش: فروش Gris از مرز 300 هزار نسخه عبور کرد + آپدیت جدید بازی هم‌اکنون در دسترس می‌باشد

گزارش: فروش Gris از مرز 300 هزار نسخه عبور کرد+ آپدیت جدید بازی هم‌اکنون در دسترس می‌باشد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، فروش بازی Gris از زمان انتشار آن برای PC و Nintendo Switch در آذر ماه 1397، از مرز 300 هزار نسخه‌ عبور کرده است. برای بزرگداشت این فروش خوب، استودیوی Nomada آپدیت جدید بازی را که شامل محتویات جالبی می‌باشد، منتشر کرده است. آپدیت مذکور شامل کالکشنی از قطغه‌های موسیقی که در نسخه‌ی نهایی قرار نگرفتند، بعلاوه‌‌ی طراحی‌های مفهومی و هنری انجام شده توسط کارگردان بازی "کانراد راست"(Conrad Roset) می‌شود. همچنین، کالکشن اشاره شده، نسخه‌ی جایگزینی برای تم اصلی موسیقیِ بازی و طراحی‌های ابتداییِ لباس پروتاگونیست اصلی بازی Gris را در خود جای داده است.

بازی Gris هم‌اکنون با 15 درصد تخفیف بر روی فروشگاه Nintendo و Steam در دسترس می‌باشد. در زیر می‌توانید خلاصه‌ای از بازی را مطالعه کنید:

" Gris داستان دختری امیدوار می‌باشد که در دنیای خودش گم‌ شده و با تجربه‌ای غم‌انگیز در زندگیِ خود سر و کار دارد. سفر او در میان غم و اندوه بر روی لباس او ظاهر شده که مهارت‌های جدیدی به آن برای هدایت بهتر واقعیتِ محو Gris، اعطا می‌کند. با پیشروی در داستان، Gris از نظر احساسی رشد کرده و به جهانش از دیدگاه متفاوتی نگاه می‌کند. هم‌چنین راه‌های جدیدی را برای استفاده از توانایی‌هایش، کشف می‌کند."

شما می‌توانید نقد و بررسیِ Gris به قلم "پرهام آقاخانی" را از اینجا مطالعه کنید. از اخبار مربوط می‌توان به حذف شدن تبلیغات عنوان تحسین شده GRIS از فیسبوک به دلیل داشتن محتویات نامناسب، اشاره کرد.