بازی Devil May Cry 5 همزمان با انتشار برروی PC کرک شد؛ عدم وجود قفل Denuvo در فایل اجرایی

بازی Devil May Cry 5 همزمان با انتشار برروی PC کرک شد؛ عدم استفاده از قفل Denuvo در فایل اجرایی

Devil May Cry 5 تا همین چند ساعت گذشته برای PC منتشر شد و از حالا کرک آن در دسترس قرار گرفته است. با این حال، نکته جالب آنجاست که در نسخه کرک شده، فایل اجرایی بازی فاقد قفل Denuvo بوده و این بدان معناست که این عنوان اصلا از قفل امنیتی Denuvo استفاده نمی‌کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، این اتفاق دقیقا مشابه کرک نسخه PC بازی Final Fantasy XV است که با استفاده از فایل اجرایی دمو (آن فایل فاقد قفل بود)، توانستند نسخه نهایی آن را کرک کنند. حال مشخص نیست دقیقا چگونه چنین اتفاقی برای Devil May Cry 5 افتاده زیرا اصلا نسخه دموی این عنوان برای PC در دسترس قرار نگرفته بود و معلوم نیست چه کسی فایلش را لو داده است.

همچنان نکته مهم این است که نسخه کرک شده، فاقد فایل اجرایی قفل Denuvo است. با توجه به گزارشات، این فایل اجرایی به‌خوبی اجرا می‌شود و کرش نمی‌کند البته گزارشاتی وجود دارد که بعد از مرحله دوم به بعد نمی‌توان ادامه داد. کاربران گفته‌اند برای رفع این مشکل باید اینترنت را قطع نمود و گزینه‌های آنلاین بازی را غیر فعال کرد.

جالب می‌شود ببینیم آیا Capcom به این فایل لو رفته اجرایی واکنش نشان می‌دهد یا خیر. آن‌ها قفل Denuvo را پیش از این از Resident Evil 7 حذف کرده بودند اما Resident Evil 2 همچنان آن را مورد استفاده قرار می‌دهد.