آپدیت جدید PS4 امکان استریم بازی بر روی دستگاه‌های iOS را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد

Remote Play

با به‌روزرسانی به نسخه نرم‌افزاری 6.50 کنسول PS4 کاربران این کنسول از این پس می‌توانند بازی‌های خود را بر روی دستگاه‌های سیستم‌ عامل iOS استریم کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook روز گذشته شرکت Sony به‌روزرسانی 6.50 کنسول PlayStation 4 خود را منتشر کرد. کاربران با دانلود این آپدیت و همچنین دانلود برنامه Remote Play بر روی پلتفرم iOS خود و واردکردن اطلاعات حساب کاربری PlayStation می‌توانند از قابلیت Stream بازی خود بر روی دستگاه iOS استفاده کنند. با استفاده از این ویژگی که به نوعی مشابه قابلیت PlayStation Vita است بازیکنان می‌توانند لذت تجربه کنترل بازی از طریق دستگاه‌های موبایل و تبلت خود را تجربه کنند. البته لوازم جانبی نیز هستند که امکان استفاده از این قابلیت را برای کاربران، مخصوصا کسانی که گوشی های کوچک‌تری دارند را ساده‌تر می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های منتشر شده در این به روزرسانی می‌توان به ویژگی انتخاب حالت تصویر 720p در زمان پخش در Niconico Live اشاره کرد که البته این قابلیت فقط در دسترس کاربران برخی مناطق و کشور‌های مشخص قرار گرفته است. یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه شده امکان تغییر عملکرد دستوری Enter از طریق دکمه O به دکمه X است که برای انجام این تغییر باید به بخش System در قسمت Setting رفته و تیک گزینه Use X Button for Enter را بزنید. این ویژگی نیز فقط در دسترس کاربران کشور‌های مشخصی قرار گرفته است.

آپدیت 6.50 PS4 در حال حاضر با حجم 450 مگابایت قابل دانلود است.