در صورت فروش خوب Dragon’s Dogma: Dark Arisen برروی Switch، احتمال انتشار DMC 5 برای این کنسول وجود دارد

در صورت فروش خوب Dragon’s Dogma: Dark Arisen برروی Switch، احتمال انتشار DMC 5 برای این کنسول وجود دارد

اگر بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen بتواند برروی Switch به اندازه کافی خوب بفروشد، ممکن است Devil May Cry 5 هم برای این کنسول منتشر شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، این چیزی است که هیدیاکی ایتسونو، کارگردان این عنوان، در مصاحبه‌ای با مجله آلمانی M! Games توضیح داد. ایتسونو و مت واکر (تهیه کننده بازی) در طول این مصاحبه راجع به توسعه آن صحبت کردند.

وقتی از آن‌ها پرسیده شد که چرا بازی در کنار Xbox One و PS4 برای PC هم در دسترس قرار گرفته ولی خبری از نسخه Switch نیست، این دو پاسخ دادند زمانی که ساخت بازی را شروع کردند، کیت توسعه Switch به دست آن‌ها نرسیده بود. خوشبختانه در صورت فروش خوب Dark Arisen برای Switch، شرکت Capcom ممکن است پورت Devil May Cry 5 برای این کنسول را هم در نظر بگیرد:

"ما در حالی مراحل توسعه Devil May Cry 5 را شروع کردیم که کیت توسعه Switch را نداشتیم. به همین خاطر برروی نسخه‌های PC ،PS4 و Xbox One تمرکز کردیم اما اگر Dragon’s Dogma: Dark Arisen برروی Switch خوب بفروشد، شاید پورت Devil May Cry 5 را هم در نظر بگیریم."

این تاییدی بر قطعی بودن عرضه نسخه Switch این بازی نیست اما ایتسونو و مت واکر پیش از این علاقه خود را نسبت به تجربه یک بازی Devil May Cry برروی Switch نشان دادند.

Devil May Cry 5 اکنون برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.