مدیرعامل اجرایی Capcom: نمی‌توان از توسعه پلتفرم PC چشم‌پوشی کرد؛ آمار فروش نسخه‌های PC بازی‌ها مرتبا در حال افزایش است

مدیرعامل اجرایی Capcom: نمی‌توان از توسعه پلتفرم PC چشم‌پوشی کرد؛ آمار فروش نسخه‌های PC بازی‌ها مرتبا در حال افزایش است

در چند سال گذشته، ناشران ژاپنی بسیار آخرین بازی‌های کنسولیِ خود را برای PC پورت کرده و برروی این پلتفرم عرضه کردند. Capcom نیز یکی از این ناشرین است و به نظر می‌رسد که باید انتظار پیروی از این سیاست را برای مدتی طولانی از آن‌ها داشته باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی مدیر بخش اجرایی Capcom یعنی "هاروشیرو سوجموتو" (Haruhiro Tsujimoto) پیامی را در سایت رسمی Capcom در کشور ژاپن به اشتراک گذاشته است. در این پیام وی به بازار بازی‌های PC اشاره کرده و گفته که نمی‌توان از توسعه‌ی این پلتفرم چشم‌پوشی کرد چرا که روند فروش بازی‌های Capcom برروی PC سال به سال در حال افزایش بوده است.

بنابر گفته‌های Capcom در ماه‌های گذشته عرضه بازی Monster Hunter World برروی PC باعث شد تا فروش این عنوان از 11 میلیون نسخه عبور کند؛ فروش بازی برروی استیم نیز بسیار خوب بوده است.

"در این تجارت، سریِ Monster Hunter در بهبود عملکرد تجاری شرکت نقش یک نیروی محرک را داشته است. بازی Monster Hunter World نیز (برای PS4 و Xbox One) یک موفقیت فوق‌العاده را در سال مالی گذشته رقم زد. این بازی عده‌ی بسیاری از بازیکنان را سرگرم کرد و برروی PC و استیم نیز عملکردی بسیار خوب داشت. "

بازی بعدی Capcom که به زودی عرضه خواهد شد،‌ Devil May Cry 5 است. این نسخه اولین نسخه‌ی جدید و اصلی سری در 11 سال گذشته به حسای می‌رود و انتظار می‌رود که عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.