پرفروش‌ترین‌های بریتانیا در هفته گذشته: Anthem با وجود صدر نشینی، فروش ضعیف‌تری از Mass Effect Andromeda داشته است

Anthem

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، بازی Anthem در هفته اول انتشار خود توانست در رتبه اول جدول هفتگی پرفروش‌ترین‌های بریتانیا قرار گیرد.

گروه GFK جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته در بریتانیا را منتشر کردند که شاهد انتشار Anthem در آن زمان بودیم. با توجه به یافته‌های آن‌ها، Anthem در هفته اول عرضه خود توانست فروش بیشتری نسبت به Far Cry: New Dawn و Metro: Exodus داشته باشد.

54 درصد از این فروش شامل نسخه PS4 و 40 درصد مربوط به نسخه Xbox One می‌شود. با وجود چنین شروعی، فروش Anthem در هفته عرضه خود در مقایسه با Resident Evil 2 و Kingdom Hearts III ضعیف‌تر بوده که این دو عنوان همچنین سریع‌ترین بازی‌ها از نظر فروش در سال 2018 هم هستند.

همچنین با توجه به گفته‌های دنیل احمد، تحلیل‌گر Niko Partners، فروش هفته اول Anthem فقط به اندازه 10 درصد از فروش زمان عرضه Destiny بوده البته آن زمان بازی‌ها فروش فیزیکی بیشتری داشتند و این را هم در نظر بگیرید که Destiny برروی 4 پلتفرم عرضه شد اما Anthem برروی 3 پلتفرم.

آمار وحشتناک‌تر این است که Mass Effect: Andromeda هم با وجود دریافت بازخوردهای ضعیف، در هفته اول عرضه خود توانسته بود دو برابر فروش بیشتری از Anthem داشته باشد.

فروش دیجیتالی Anthem احتمالا بسیار بیشتر است اما از آنجا که آمار مربوط به آن منتشر نشده، محاسبه آن سخت است. این را هم در نظر بگیرید که Anthem از طریق سرویس Origin Access Premier در دسترس قرار دارد و ممکن است چنین چیزی برروی آمار تاثیر گذاشته باشد.

در ادامه می‌توانید لیست 10 بازی پرفروش را مشاهده کنید:

1- Anthem
2- Far Cry: New Dawn
3- FIFA 19
4- Red Dead Redemption 2
5- Metro: Exodus
6- Forza Horizon 4
7- New Super Mario Bros U Deluxe
8- Mario Kart 8: Deluxe
9- Call of Duty: Black Ops 4
10- Super Smash Bros Ultimate