حضور مدیرعامل‌های شرکت‌های Activision و EA در میان 100 مدیر پر‌درآمد آمریکا

بابی کاتیک

بابی کاتیک (Bobby Kotick) مدیر عامل اجرایی شرکت Activision و اندرو ویلسون (Andrew Wilson) مدیر عامل کمپانی Electronic Arts در لیست پر‌درآمد‌ترین مدیران ایالات متحده در جمع 100 نفر برتر قرار دارند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در حالی که مدت زمان زیادی از تعدیل نیروی بزرگ ACTIVISION BLIZZARD نمی‌گذرد به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد مدیرعامل این شرکت به عنوان یکی از پردرآمدترین مدیران آمریکا به شمار می‌رود. در این گزارش با بررسی عواملی نظیر میزان بازده سهامداران و همچنین مقایسه میزان درآمد مدیران عامل شرکت‌ها در مقایسه با میانگین درآمد کارکنانشان، لیستی از 100 مدیر پردرآمد آمریکا منتشر شده است که در میان آنها دو چهره شناخته شده در صنعت گیمینگ حضور دارند. در این لیست بابی کاتیک 56 ساله که از سال 1991 سمت مدیر‌عاملی Activision را بر عهده دارد در رتبه 45 ام و آندرو ویلسون مدیر‌عامل استرالیایی EA نیز در رتبه 98 ام قرار دارند.

اگرچه این گزارش تغییری در رویکرد این دو شرکت ایجاد نخواهد کرد اما موضوعی که بیش از پیش مطرح می‌شود این است که اگر مدیران به نسبت میزان اعلام شده درآمد کمتری می‌داشتند شاید کارمندان بیشتری می‌توانستند شغل خود را حفظ کنند.