محتوای‌اضافه Rise of the Giant عنوان Dead Cells به زودی منتشر خواهد شد

استودیو Motion Twin در حال حاضر در مرحله تست اولین محتوای‌اضافه بازی مترویدوانیا خود، Dead Cells، قرار دارد، عنوانی که با سیستم مبارزه خود بسیاری از طرفداران ژانر پلتفرمر را به خود جذب کرده است. در حالی که نسخه آلفا برای دارندگان بازی بر روی استیم قابل دسترس می‌باشد اما تاریخ عرضه ورژن نهایی مشخص نبود. به لطف یک مستند کوتاه از سوی Red Bull Gaming، به نظر می‌رسد مدت زیادی نباید منتظر ورژن نهایی این بسته الحاقی جذاب باشیم و در سه ماهه بهار شاهد آن خواهیم بود.

در ویدیو مذکور، آرتیست بازی در مورد چگونگی توسعه DLC و پروسه 9 ماهه آن صحبت کرد. او همچنین متذکر شد که "بازیکنان شگفت زده می‌شوند."

طراح ارشد بازی، "سباستین بنارد"، در این باره گفت:

"بازی در حال حاضر کامل است اما ما واقعا می‌خواهیم کیفیت را بالا ببریم. محتوای‌اضافه به طور کلی در این باره است که یک نتیجه‌گیری از داستان داشته باشیم و چیزهای مختلفی که مطرح شدند را بیشتر باز کنیم و درباره آن‌ها توضیحاتی ارائه دهیم تا بازیکنان دنیای بازی را بیشتر بشناسند."

Rise of the Giant محتویات زیادی را شامل می‌شود، از سلاح‌ها،آیتم‌ها،محیط‌های جدید گرفته تا باس‌ها و دشمنان چالش‌برانگیز تازه. همچنین ممکن است پلتفرم‌های تازه‌ای برای آن نیز در نظر گرفته شود.

عنوان بسیار موفق Dead Cells توانست نظر بسیاری از گیمرهای جهان را به خود جلب کند و از نظر فروش مخصوصا بر روی پلتفرم Switch قوی ظاهر شود، اما کاربران به این زودی‌ها نباید منتظر یک دنباله مستقیم از بازی باشند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در یک مصاحبه با وبسایت Game Informer، طراح استودیوی Motion Twin یعنی "سباستین بنارد" در مورد نسخه بعدی بازی اظهار نظر نمود:

"در بحث دنباله، ما قطعا می‌دانیم که ایده خوبی نیست تا موفقیت خود را فدای ریسک کنید. اگر شما یک عنوان موفق و درخشنده را ایجاد می‌کنید، بهترین راه این است که از انرژی آن برای تولید چیزهای مختلف دیگر بهره ببرید. من فکر نمی‌کنم که شاهد عرضه Dead Cells 2 باشیم. ما اکنون قادر هستیم تا عناوین توسعه و در اختیار کاربران قرار دهیم. تنها زمانی Dead Cells 2 را خواهیم ساخت که به پول نیاز داشته باشیم (خنده). ما نمی‌خواهیم که به یک عنوان پایبند باشیم، بنابراین زمانی که برگردیم با عنوانی متفاوت و شاید غیر از سبک پلتفرمر طرف باشیم."

نظر شما در این باره چیست؟