با وجود دریافت بازخورهای بسیار منفی برای Anthem، استودیوی BioWare به آینده خود اطمینان دارد

Anthem

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، بعد از اینکه یک حساب توئیتر به نام HuskersEcho از نگرانی بابت آینده BioWare پس از دریافت بازخوردهای ناامید کننده برای Anthem گفت، مایکل گمبل به عنوان تهیه کننده ارشد این استودیو، به او پاسخ داد.

HuskersEcho گفت "امیدوارم Anthem و BioWare توسط EA آسیب نبینند. من کاملا نگران توسعه‌دهندگان آن استودیو هستم و به عنوان یک فرد معمولی، Anthem را هم دوست دارم."

مایکل گمبل نیز پاسخ داد "نگران ما نباشید. کارهای زیادی داریم اما فقط شما نیستید که به Anthem علاقه‌مند هستید."

در حال حاضر که این مطلب نوشته می‌شود، نسخه PC بازی Anthem امتیاز 4.1 از سوی کاربران را در Metacritic دریافت کرده است. بازی قبلی آن‌ها هم یعنی Mass Effect: Andromeda نمرات ضعیفی دریافت نمود و معمولا در گذشته این امتیازاتی نبود که BioWare برای بازی‌های بزرگ و مهم خود دریافت می‌کرد. Anthem فعلا پایین‌ترین نمره را در بین بازی‌های BioWare برروی PC دارد.

همچنین ناشر Anthem هم شرکت EA است و سابقه درخشانی در تعطیلی استودیوهایی که عملکرد ضعیف‌تر از انتظارت از خود نشان می‌دهند دارد. برای مثال، بعد از نمرات ضعیف Mass Effect: Andromeda کارمندان BioWare Montreal به EA Motive منتقل شدند. همچنین Visceral Games هم که Dead Space را در کارنامه خود داشت، در سال 2017 سرنوشتی مشابه را به خود دید زیرا EA معتقد بود علاقه بازیکنان به عناوین تک‌نفره داستانی رو به کاهش است.

بنابراین پاسخ گمبل، این اطمینان را می‌دهد که Anthem همچنان با وجود بازخوردهای اکثرا منفی، طرفداران خود را پیدا کرده است. اخیرا با تایید Dragon Age 4 (و شایعات مربوط به ساخت نسخه جدیدی از Mass Effect)، این استودیو نشان داده که هنوز برنامه‌هایی برای آینده دارد.