تاریخ انتشار Resident Evi 1 ،Resident Evil 4 و Resident Evil 0 برای Switch مشخص شد

تاریخ انتشار Resident Evil، Resident Evil 4 و Resident Evil 0 برای Switch مشخص شد

اکتبر سال گذشته بود که شرکت Capcom اعلام کرد که سه نسخه از سری Resident Evil قرار است برای Switch منتشر شوند. بعد از اعلام این خبر تا زمان حال دیگر اطلاعات زیادی از سوی Capcom در این رابطه منتشر نشده بود. تنها اطلاعات منتشر شده از Capcom مربوط به منتشر شدن Resident Evil، Resident Evil 4 و Resident Evil 0 برای این کنسول بود و تاریخ انتشار این سه بازی نیز برای سال 2019 در نظر گرفته شده بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت dualshockers، حال پس از سه ماه سکوت خبری، Capcom در حساب کاربری رسمی خود در توییتر بالاخره تاریخ انتشار دقیق این سه بازی برای Switch را اعلام کرد. قرار است این سه بازی در تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال آینده برای Switch منتشر شوند. همچنین تاریخ شروع پیش خرید این سه بازی نیز از 8 اسفند آغاز می‌شود. مطمئنا منتشر شدن این سه بازی بر روی Switch برای کاربران این کنسول خبر بسیار خوش حال کننده‌ای بوده است و تجربه‌ی این سه بازی شاهکار بر روی Switch قطعا تجربه‌ی منحصر به فردی را خواهد داشت.

در حساب کاربری رسمی Resident Evil در توییتر اطلاعات بیشتری نیز منتشر شده است. به عنوان مثال کاربرانی که از اروپا بخواهند بازی را تهیه کنند باید از طربق فروشگاه اینترنتی eShop و به صورت دیجیتالی این سه بازی را تهیه کنند در حالی که کسانی که در آمریکای شمالی قصد خرید این مجموعه را دارند می‌توانند نسخه‌ی فیزیکی این مجموعه را با نام Resident Evil Origins Collection تهیه کنند که در این نسخه‌ی فیزیکی دو عنوان Resident Evil و Resident Evil 0 قرار دارد.

سه بازی Resident Evil ،Resident Evil 0 و Resident Evil 4 هم اکنون برای اکثر پلتفرم‌ها مانند PC و PS4 و Xbox One در دسترس است و به زودی نیز قرار است در تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال آینده برای Switch عرضه شوند.