30امین هیروی Overwatch معرفی شد + انیمیشن داستانی مربوط به این هیرو

30مین هیروی Overwatch معرفی شد + انیمیشن داستانی مربوط به این هیرو

حدود 3 ماه از انتشار جدیدترین هیروی Overwatch به نام Ashe می‌گذرد و شرکت Blizzard، به زودی هیروی دیگری به بازی اضافه خواهد کرد. همانطور که روز گذشته، BLIZZARD با انتشار تصویر و تیزری کوتاه خبر از هیروی جدید OVERWATCH داد، امروز از 30مین هیروی این بازی به طور رسمی رونمایی شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، هیروی جدید Baptiste نام دارد که اهل جزیره‌ی تائیتی می‌باشد. به گفته‌ی Blizzard، این هیرو هم یک مهاجم بوده و هم می‌تواند به عنوان یک هیلر استفاده شود. به عبارتی، همانگونه که Baptiste می‌تواند با گلوله هایش باعث مرگ شما شود، به همان آسانی نیز با هیل کردن، می‌تواند شما را از مرگ نجات دهد.

همچنین کانال یوتیوب شرکت Blizzard ویدئویی منتشر کرده است که ما را با گذشته‌ی Baptiste و ریشه‌های این هیرو، آشنا می‌سازد. لوگوی Talon بر روی زرهی که Baptiste در تریلر داستانی به تن دارد، مشاهده می‌شود که نشان‌دهنده‌ی ارتباط این کارکتر با سازمان nefarious و هیروهایی نظیر Reaper و Doomfist می‌باشد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

به نظر می‌رسد که Baptiste یکی از اعضای سابق nefarious می‌باشد که بدون اجازه، این سازمان را ترک کرده است. حال Talon (هیروهایی مانند Widowmaker ،Reaper و Sombra برای این سازمان کار می‌کنند) در تعقیب Baptiste می‌باشد که ابتدا به طور منطقی با او صحبت کرده و اگر این کار عملی نشود، او را به قتل برسانند. به نظر می‌رسد که 30مین هیروی Overwatch یک شخصیت خاکستری بوده که جایی در میان جبهه‌ی خیر و شر، نقش خواهد داشت.